Ken jij alle mogelijkheden van LinkedIn al? Sommige functies worden uitgerold, tot sommige heb je nog geen toegang. Maar dan ben je alvast op de hoogte én goed voorbereid! (meer…)...
Ben jij ook altijd op zoek naar de ultieme marketingmix? En schuw je daarbij nieuwe platforms niet? Wij nemen je mee in de wereld van BeReal. Een platform dat wars is van filters en aanstellerij. En één van de...
Een succesvolle personal branding is gebaseerd op eerlijkheid en authenticiteit, het creëren van waarde voor je doelgroep en het ontwikkelen van een sterke online en offline reputatie. In dit artikel geven we ...
Alles wat we weten over elk product dat we gebruiken, is vanwege branding. Het is dé belangrijkste schakel die jouw bedrijf met je klanten verbindt en andersom . Bijgespijkerd geeft je 6 redenen waarom brandin...
Personal branding wordt steeds belangrijker. Voor elk beroep, niet alleen voor marketeers. En wist je hoeveel impact de sociale platforms van je medewerkers hebben? Berichten die door je medewerkers worde...
Hoe worden jouw mailings gelezen? Kun je wel wat tips gebruiken om het beter te doen en meer respons te krijgen? We delen 7 e-mailmarketing trends die je vast gaan helpen. (meer…)...
Om positief op te vallen in de markt en de aandacht te trekken van potentiële klanten is het creëren van naamsbekendheid een absolute must. Alleen op die manier kan jouw merk top of mind worden, want zo stel j...
Op de arbeidsmarkt bestaat altijd concurrentie, zowel in goede tijden als in slechte tijden. Bedrijven, instellingen en recruitmentbureaus ontvangen veelal tientallen reacties op een vacature. De essentiële vr...
Lange tijd is onduidelijk geweest wat de effecten van marketingactiviteiten waren. Dat heeft het marketingvakgebied in sommige kringen een slechte naam opgeleverd. Het is daarom een kerntaak voor hedendaagse m...
Iedereen is innovatief. Iets is innovatief als het vernieuwend of grensverleggend is. Dus wanneer we zeggen dat “iedereen innovatief” is, dan betekent dat dat iedereen het gevoel heeft dat hij of zij vernieuwen...
Eén van de boeken van Arko van Brakel had als titel “Iedereen Ondernemer”. Het werd uiteindelijk een bestseller. Elke rol en functie binnen een organisatie is eigenlijk verantwoordelijk voor zijn of haar eigen ...
Wie wil er geen merk dat engaged wordt door de gebruikers en mogelijk ook anderen uit het grote publiek. Hoe mooi is het dat er rondom je merk een betrokkenheid wordt gezien en gevoeld en ontwikkeld door jouw p...
Binnen een marketingstrategie is het ondenkbaar om niet na te denken over het merk en de merk experience. Vanuit dat kader stippen we twee begrippen aan: (meer…)...
Wat is een merk? Een merk is een associatie in het denken van de klant. Bedenk maar een merk en zeg wat jouw associatie ermee is. Vraag aan een vriend of college wat zijn of haar associatie met het merk is. (m...