Ben je van plan online nieuwsbrieven te gaan sturen of gebruik je ze al maar wil je het anders aanpakken?...
Op de arbeidsmarkt bestaat altijd concurrentie, zowel in goede tijden als in slechte tijden. Bedrijven, instellingen en recruitmentbureaus ontvangen veelal...
Veel marketeers willen het eigen bereik vergroten. Dat is een goed streven, met een groter bereik heb je meer kans...
Marketing is in beweging. We begeven ons in een squeeze tussen offline en online. De wereld is in beweging en...
Welkom op de volledig vernieuwde website van Bijgespijkerd! Een website met actuele, praktische en toepasbare kennis. Op het werkveld van...
Vorige week kondigde Mark Zuckerberg het nieuwe design van Facebook aan. Met veel bombarie, want dat hoort er toch een...
Dennis Mortensen (Ex Indextools & Yahoo Web Analytics) has developed a software solution that helps news publishers to increase their...
Gisteren en ook nog vandaag is het weer eens chaos op het spoor. Wegens een brand in de verkeersleidingspost op...
Het WK voetbal en social media, het lijkt geen gelukkig huwelijk. Er was wat ophef door het verbod op het...
Deze week is het langverwachte boek “Delivering Happiness” gelanceerd, geschreven door voormalig Zappos.com CEO Tony Hsieh. Het boek beschrijft Tony’s...
Wat is de waarde van nieuws? Veel blogposts en artikelen gaan over de manier waarop we nieuws tot ons nemen; er zijn er maar weinig die zich richten op het idee van nieuws zelf; deze blogpost doet dat wel. Het is bedoeld als discussie over de huidige waarde van nieuws, hoe bedrijven hiermee om kunnen gaan en hoe dit de aankomende tijd zal veranderen.