Uitgelicht
  • 25 creatieve en zinvolle KPI’s
  • Waarom hebben deze 14 welbekende merken hun logo veranderd?
  • 10 beroemde influencers die de wereld van Instagram domineren
  • Wat moet een social media manager eigenlijk doen?
  • Waar kan ik Social media voor gebruiken?
  • Over ons
  • Adverteren
  • Evenementen
  • Trainingen
Bijgespijkerd logo
Zoek
  • Social
    Willekeurig
    • article placeholder

      Op weg naar Marketing 2.0

      Redactie Bijgespijkerd
      26/06/2009
      online marketing, Social media
    Recent
    • 10 praktische tips voor de creatie van een authentiek vlog

      Gastblogger
      10/01/2021
    • 3 praktische tips voor de inzet van advertising op Facebook

      Gastblogger
      08/11/2020
    • Organische groei Instagram

      6 slimme tips om organische groei te realiseren op Instagram

      Egbert Jan van Bel
      13/01/2020
    • Emoticons

      11 voorbeelden van het gebruik van emoticons op social media

      Jeroen van der Zwet
      28/10/2019
    • Influencers

      10 beroemde influencers die de wereld van Instagram domineren

      Redactie Bijgespijkerd
      22/10/2019
    • Spelregels

      De 5 belangrijkste nieuwe spelregels voor marketing en sales

      Laura Nuhaan
      08/09/2019
  • Mobile
    Willekeurig
    • mHealth on iPhone

      Mobile Health & Social Media

      Ralf van der Zanden
      06/02/2010
      Mobile, Social media
    Recent
    • Tips voor teams onder hoogspanning tijdens de coronacrisis

      Redactie Bijgespijkerd
      18/11/2020
    • Remote working

      4 handige tips voor veilig werken in een hybride werkdomein

      Redactie Bijgespijkerd
      28/08/2020
    • Veilig internetten op vakantie

      3 tips voor veilig internetgebruik vanaf jouw vakantieadres

      Gastblogger
      12/08/2020
    • Tips voor interne communicatie

      3 tips voor de interne communicatie in tijden van een crisis

      Gastblogger
      27/07/2020
    • Video calling

      10 praktische tips voor een veilige online videoconferentie

      Redactie Bijgespijkerd
      03/05/2020
    • 5 tips om je merk te versterken met Snapchat

      Redactie Bijgespijkerd
      11/01/2018
  • CX
    Willekeurig
    • Effectieve relatiegschenken

      3 aandachtspunten bij de keuze van een goed relatiegeschenk

      Gastblogger
      14/06/2020
      Bijgespijkerd, crm, customer experience
    Recent
    • Zakenreis

      5 sterke gevolgen van de COVID-19-pandemie voor zakenreizen

      Redactie Bijgespijkerd
      13/09/2020
    • Marktbehoefte

      3 tips hoe je kunt inspelen op de veranderende marktbehoefte

      Gastblogger
      17/08/2020
    • CRM & marketing automation

      9 sleutels voor de integratie van CRM & marketing automation

      Redactie Bijgespijkerd
      01/04/2020
    • 4 tips om in finance het vertrouwen van de klanten te winnen

      Gastblogger
      23/02/2020
    • Customer journey mapping

      De 10 cruciale stappen in optimale customer journey mapping

      Redactie Bijgespijkerd
      09/02/2020
    • Authenticiteit

      In 8 stappen authenticiteit verwerven op je digitale kanalen

      Gastblogger
      08/11/2019
  • e-commerce
    Willekeurig
    • Gepersonaliseerde website

      In 6 stappen naar een gepersonaliseerde en relevante website

      Gastblogger
      20/09/2019
      Bijgespijkerd, e-commerce
    Recent
    • Supplychain

      4 signalen dat je supplychain toe is aan nieuwe technologie

      Gastblogger
      06/08/2020
    • Groeipotentieel B2B-e-commerce

      6 drivers voor groei van e-commerce in business-to-business

      Redactie Bijgespijkerd
      17/05/2020
    • Tijdbesparing e-commerce

      4 manieren om serieus tijd te besparen in een handelsbedrijf

      Gastblogger
      02/02/2020
    • Fulfilment in e-commerce

      5 manieren om het fulfilment in de e-commerce te verbeteren

      Redactie Bijgespijkerd
      24/01/2020
    • De 4 essentiële functies van een website van een organisatie

      Redactie Bijgespijkerd
      29/03/2019
    • 4 tips voor het voorraadbeheer in e-commerce

      Redactie Bijgespijkerd
      26/01/2018
  • E-mail
    Willekeurig
    • cross media strategie

      Tips voor betere Cross Media Strategie

      Redactie Bijgespijkerd
      04/01/2016
      Bijgespijkerd, Community, crossmedia, e-commerce, e-mail marketing, Social Media Advertising
    Recent
    • Conversie-e-mailcampagnes

      8 e-mailcampagnes die echt zorgen voor een hogere conversie

      Redactie Bijgespijkerd
      19/07/2020
    • Softwarelicenties

      5 adviezen om terstond te besparen op jouw softwarelicenties

      Guus Derckx
      27/06/2019
    • Targetting op LinkedIn

      4 adviezen voor targetting op LinkedIn voor B2B-marketeers

      Redactie Bijgespijkerd
      28/03/2019
    • E-mailnieuwsbrief

      8 tips om meer rendement te halen uit je e-mailnieuwsbrief

      Redactie Bijgespijkerd
      22/03/2019
    • 8 benaderingen voor een digitale strategie

      Redactie Bijgespijkerd
      09/02/2018
    • 17 conversieverhogende tips voor e-mail – deel 2 van 2

      Redactie Bijgespijkerd
      31/12/2017
  • Advertising
    Willekeurig
    • doen en niet doen

      Wat doe je wel en wat niet op Sociale Media!

      Redactie Bijgespijkerd
      06/02/2016
      Bijgespijkerd, Social media, Social Media Advertising
    Recent
    • 3 praktische tips voor de inzet van advertising op Facebook

      Gastblogger
      08/11/2020
    • Organische groei Instagram

      6 slimme tips om organische groei te realiseren op Instagram

      Egbert Jan van Bel
      13/01/2020
    • Optimaal klantcontact

      5 simpele stappen die zorgen voor een optimaal klantcontact

      Astrid Hendrikx
      18/06/2019
    • Targetting op LinkedIn

      4 adviezen voor targetting op LinkedIn voor B2B-marketeers

      Redactie Bijgespijkerd
      28/03/2019
    • 6 tips voor social media ads

      Redactie Bijgespijkerd
      23/01/2018
    • media

      8 Tips voor effectieve inzet van sociale media

      Redactie Bijgespijkerd
      12/11/2017
  • Digital Marketing
    Willekeurig
    • article placeholder

      Hoe QR codes de bedrijfsstrategie versterken

      Thijs van de Reep
      05/04/2011
      Bijgespijkerd, Online branding, online marketing
    Recent
    • 8 signalen waaraan je een slechte cybersecurity snel herkent

      Redactie Bijgespijkerd
      01/11/2020
    • Onderscheidende marketing

      17 redenen waarom je marketingaanpak niet onderscheidend is

      Dominic Heselmans
      05/07/2020
    • Marketing automation software

      4 adviezen voor het kiezen van marketing automation software

      Gastblogger
      30/06/2020
    • IT-maatregelen

      10 IT-maatregelen gefocust op de korte én de lange termijn

      Gastblogger
      31/05/2020
    • virtueel management

      5 praktische adviezen voor het virtueel managen van een team

      Redactie Bijgespijkerd
      11/05/2020
    • Curriculum vitae

      3 praktische tips voor het opmaken van een professioneel cv

      Gastblogger
      11/03/2020
  • Branding
    Willekeurig
    • ouderen vinden webshop

      12 tactieken om de online sales te verbeteren – deel 1

      Redactie Bijgespijkerd
      24/11/2014
      Bijgespijkerd, e-commerce, Online branding, online marketing
    Recent
    • Communicatie-workflow

      6 adviezen over controle op jouw communicatie met workflows

      Gastblogger
      27/04/2020
    • Thought leadership

      5 manieren om je bedrijf te positioneren als thought leader

      Ruud Moors
      13/04/2020
    • Naamsbekendheid

      5 doeltreffende manieren om je naamsbekendheid te vergroten

      Gastblogger
      15/03/2020
    • Online branding

      8 bijzonder handige marketingtools voor jouw online branding

      Redactie Bijgespijkerd
      05/01/2020
    • Value marketing

      4 waardevolle effecten maken value marketing tot een succes

      Jaap Favier
      07/11/2019
    • Waarom hebben deze 14 welbekende merken hun logo veranderd?

      Jeroen van der Zwet
      16/09/2019
  • Search
    Willekeurig
    • article placeholder

      Invloed van Twitter-autoriteit op real-time zoekresultaten

      Tijmen de Gelder
      16/01/2010
      Social media, Zoekmachinemarketing
    Recent
    • infographics

      5 redenen voor de inzet van infographics in contentmarketing

      Gastblogger
      04/09/2020
    • AI in voice

      4 tips voor het gebruik van artificial intelligence in voice

      Gastblogger
      20/04/2020
    • Voice-technologie

      In 8 stappen je stem helder laten horen met voice marketing

      Egbert Jan van Bel
      03/03/2020
    • Webcontent

      11 gouden regels voor het schrijven van content voor het web

      Egbert Jan van Bel
      08/12/2019
    • Content is King

      SEO & content: 5 tips voor de creatie van content die werkt

      Rosanne van der Putten
      02/08/2019
    • SEO-handleiding

      Een heldere handleiding voor een zelfstandige start met SEO

      Redactie Bijgespijkerd
      02/07/2019

customer experience

Home
customer experience

4 tips voor de implementatie van click & collect in winkels

Gastblogger
01/03/2021
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey
Bij niet-essentiële winkels in Nederland maken ze momenteel zware tijden mee. Retailers zijn slechts beperkt in staat om hun klanten te bedienen. Om het contact met hen niet te verliezen, doen winkeliers er go...
Marktbehoefte

3 tips hoe je kunt inspelen op de veranderende marktbehoefte

Gastblogger
17/08/2020
Bijgespijkerd, crm, crossmedia, customer experience
Ondernemers hebben op dit moment tijdens de coronacrisis minder vertrouwen in de toekomst dan tijdens de kredietcrisis die in de zomer van 2007 ontstond. Daardoor zetten zij in op kostenbesparing en spelen ze ...
Effectieve relatiegschenken

3 aandachtspunten bij de keuze van een goed relatiegeschenk

Gastblogger
14/06/2020
Bijgespijkerd, crm, customer experience
Relatiegeschenken kunnen een zeer effectief marketing- en promotiemiddel zijn. Je laat daarmee zien dat je jouw klanten of zakenpartners waardeert. Maar hoe bepaal je welk geschenk je geeft? En wanneer geef je...

4 tips om in finance het vertrouwen van de klanten te winnen

Gastblogger
23/02/2020
Bijgespijkerd, crm, customer experience
In een sector waar veel bedrijven hetzelfde aanbieden – zoals banken die het geld van consumenten beheren – zijn het tegenwoordig de persoonlijke relaties die het verschil maken. Nu consumenten steeds vaker en...
Customer journey mapping

De 10 cruciale stappen in optimale customer journey mapping

Redactie Bijgespijkerd
09/02/2020
Bijgespijkerd, crm, customer experience, Customer Journey
In het hedendaagse marketinglandschap is de customer experience een elementair thema. Want slechte producten of diensten worden niet meer geleverd, prijzenoorlogen kennen vooral verliezers en commercials worde...
Klantbelevingsstatistieken

De 6 populairste KPI’s voor de bepaling van de klantbeleving

Redactie Bijgespijkerd
14/07/2019
Bijgespijkerd, customer experience, online marketing
Ondernemingen over de hele wereld gebruiken ter bepaling van de status van de klantbeleving een of meerdere van de zes wereldwijd erkende key performance indicators: net promoter score (NPS), customer satisfac...

De 5 cruciale ontwikkelingen door de veranderende klantvraag

Egbert Jan van Bel
08/05/2019
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey, online marketing
De aanwassende golf aan technologische innovaties zorgt onontkoombaar voor verandering in de klantverwachtingen. De cruciale vraag is of jouw organisatie adequaat anticipeert op deze ontwikkelingen en mee vera...
customer centricity

In 4 stappen je Customer Centricity in kaart

Redactie Bijgespijkerd
07/12/2017
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey
Customer centricity omvat de volgende kenmerken: de klant als uitgangspunt klanten laten helpen participeren door klanten in bedrijfsprocessen het sociale perspectief van klanten gebruiken in de s...
Customer Experience

6 tips voor een betere customer experience

Redactie Bijgespijkerd
14/11/2017
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey, online marketing
Vanuit de klant denken, de strategie bepalen vanuit de beleving van de klant of het zorgen voor onderscheidend vermogen op basis van experience. Elke marketeer heeft het ook over de experience voor de klant en ...
aanbieders

Succesvol positioneren – de andere aanbieders– deel 3 van 3

Redactie Bijgespijkerd
29/10/2017
Bijgespijkerd, customer experience, Digital marketing, Marketing Strategie
Om producten en diensten met succes te positioneren zijn er 3 elementen die voor een marketeer het succes bepalen: het verkoopkanaal je klant de andere aanbieders Wanneer je deze 3 elementen goed ...

Succesvol positioneren – de klant – deel 2 van 3

Redactie Bijgespijkerd
27/10/2017
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey, Digital marketing
  Om producten en diensten met succes te positioneren zijn er 3 elementen die voor een marketeer het succes bepalen: het koopproces je klant de andere aanbieders Wanneer je deze 3 elemente...
millennials

5 Mythes rondom millennials en direct mail

Redactie Bijgespijkerd
08/10/2017
Bijgespijkerd, Conversie, customer experience, Digital marketing, e-mail marketing
Het inzetten van direct mail neemt af. Op zich niet bijzonder omdat de kosten voor direct mail stijgen, het bereik kleiner wordt en we steeds meer online zijn. Die laatste reden is vaak het uitgangspunt om dire...
memories

6 tips voor een betere Customer Experience

Redactie Bijgespijkerd
26/09/2017
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey, online marketing
Het ontwikkelen van een experience is de beste optie voor het leveren van een extra toegevoegde waarde aan een klant. Producten zijn nagenoeg vergelijkbaar, prijzen zijn niet altijd meer even onderscheidend en ...
b2b marketing

6 tips voor B2B marketing

Redactie Bijgespijkerd
01/09/2017
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey, Digital marketing
De B2B markt is een benadering van de markt op zich. B2B is anders dan B2C is een uitspraak die vaak door marketeers uitgesproken wordt. Er worden teveel B2C voorbeelden in blogs en boeken behandeld. Opvallend ...
lessen van sun tzu

6 lessen van Sun Tzu

Redactie Bijgespijkerd
30/08/2017
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey, Digital marketing
Sun Tzu, een generaal uit het Chinese leger die 500 jaar voor Christus, een boek heeft geschreven. Het boek “de kunst van het oorlog voeren” is een standaardwerk over de strategie voor het voeren van een oorlog...
  • 1
  • 2

Volg ons

RSS Vacatures

  • E-commerce/Online Marketeer - Novoplast
  • (Medior) Online Marketeer - Booosters
  • B2B Content Marketeer / Journalist - Eisma Media Groep - Ingevuld
  • Digital Growth Marketeer - Slimstock
  • Allround (online) Marketeer - Dyade Voordeelservice

Laat je bijspijkeren!

► Training Service excellence in de praktijk

► Training Klantgericht verkopen

► Training Klantgericht communiceren

► Training Klantgericht schrijven

► Opleiding digital en online marketing

► Opleiding social media

► Opleiding online marketeer

► Opleiding digitale marketing strategie

► Opleiding content marketing

RSS Laatste nieuws van CustomerTalk

  • Het succes van media die de lezers een positief gevoel geven 05/03/2021
  • Jongeren tevreden over studieoriëntatie in het onlinedomein 05/03/2021
  • Studenten ondersteunen mkb’ers in hun digitale transformatie 05/03/2021
  • Steeds meer digitale tools om first party data te gebruiken 04/03/2021
  • Online is een blijvend onderdeel van de retail door COVID-19 04/03/2021

RSS CustomerTalk – Events & Webinars

  • Succesvol zijn met duurzame marketing
  • Hoe laat je je merk groeien met sonic branding?
  • De kunst van een aantrekkelijke briefing
  • Innovatieve en creatieve teams ontwikkelen
  • Reclame, de do's en don'ts vanuit neuroperspectief

Laatste berichten – social

  • 10 praktische tips voor de creatie van een authentiek vlog

    Gastblogger
    10/01/2021
  • 3 praktische tips voor de inzet van advertising op Facebook

    Gastblogger
    08/11/2020
  • Organische groei Instagram

    6 slimme tips om organische groei te realiseren op Instagram

    Egbert Jan van Bel
    13/01/2020

Laatste berichten – Digital

  • 8 signalen waaraan je een slechte cybersecurity snel herkent

    Redactie Bijgespijkerd
    01/11/2020
  • Onderscheidende marketing

    17 redenen waarom je marketingaanpak niet onderscheidend is

    Dominic Heselmans
    05/07/2020
  • Marketing automation software

    4 adviezen voor het kiezen van marketing automation software

    Gastblogger
    30/06/2020

Recent

  • 4 tips voor de implementatie van click & collect in winkels

    Gastblogger
    01/03/2021
  • Data-gedreven besluiten

    5 essentiële manieren waarop business intelligence verandert

    Gastblogger
    01/02/2021
  • 10 praktische tips voor de creatie van een authentiek vlog

    Gastblogger
    10/01/2021
Privacy en cookies: Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op deze site, ga je akkoord met het gebruik hiervan.
Voor meer informatie, onder andere over cookiebeheer, bekijk je: Cookiebeleid

Pagina’s

  • Over Bijgespijkerd
  • Externe links
  • Adverteren
  • Bijgespijkerd Trainingen
  • Disclaimer
  • Whitepaper download
  • Evenementen
  • Onze bloggers
© 2018 Bijgespijkerd | Disclaimer | Website door Mark Lanphen