Uitgelicht
  • 25 creatieve en zinvolle KPI’s
  • Waarom hebben deze 14 welbekende merken hun logo veranderd?
  • 10 beroemde influencers die de wereld van Instagram domineren
  • 7 Manieren om te hacken
  • Wat moet een social media manager eigenlijk doen?
  • Over ons
  • Adverteren
  • Evenementen
  • Trainingen
Bijgespijkerd logo
Zoek
  • Social
    Willekeurig
    • article placeholder

      De rol van de Product Manager

      Coen Meerbeek
      25/09/2009
      Bijgespijkerd, Social media
    Recent
    • 10 praktische tips voor de creatie van een authentiek vlog

      Gastblogger
      10/01/2021
    • 3 praktische tips voor de inzet van advertising op Facebook

      Gastblogger
      08/11/2020
    • Organische groei Instagram

      6 slimme tips om organische groei te realiseren op Instagram

      Egbert Jan van Bel
      13/01/2020
    • Emoticons

      11 voorbeelden van het gebruik van emoticons op social media

      Jeroen van der Zwet
      28/10/2019
    • Influencers

      10 beroemde influencers die de wereld van Instagram domineren

      Redactie Bijgespijkerd
      22/10/2019
    • Spelregels

      De 5 belangrijkste nieuwe spelregels voor marketing en sales

      Laura Nuhaan
      08/09/2019
  • Mobile
    Willekeurig
    • mobile marketing

      Mobiele Marketing, de praktijk

      Redactie Bijgespijkerd
      24/07/2016
      Bijgespijkerd, Digital marketing, Mobile
    Recent
    • Tips voor teams onder hoogspanning tijdens de coronacrisis

      Redactie Bijgespijkerd
      18/11/2020
    • Remote working

      4 handige tips voor veilig werken in een hybride werkdomein

      Redactie Bijgespijkerd
      28/08/2020
    • Veilig internetten op vakantie

      3 tips voor veilig internetgebruik vanaf jouw vakantieadres

      Gastblogger
      12/08/2020
    • Tips voor interne communicatie

      3 tips voor de interne communicatie in tijden van een crisis

      Gastblogger
      27/07/2020
    • Video calling

      10 praktische tips voor een veilige online videoconferentie

      Redactie Bijgespijkerd
      03/05/2020
    • 5 tips om je merk te versterken met Snapchat

      Redactie Bijgespijkerd
      11/01/2018
  • CX
    Willekeurig
    • customer-engagement

      3 Perspectieven voor Customer Engagement

      Redactie Bijgespijkerd
      29/09/2016
      Bijgespijkerd, crm, Customer Journey
    Recent
    • Zakenreis

      5 sterke gevolgen van de COVID-19-pandemie voor zakenreizen

      Redactie Bijgespijkerd
      13/09/2020
    • Marktbehoefte

      3 tips hoe je kunt inspelen op de veranderende marktbehoefte

      Gastblogger
      17/08/2020
    • Effectieve relatiegschenken

      3 aandachtspunten bij de keuze van een goed relatiegeschenk

      Gastblogger
      14/06/2020
    • CRM & marketing automation

      9 sleutels voor de integratie van CRM & marketing automation

      Redactie Bijgespijkerd
      01/04/2020
    • 4 tips om in finance het vertrouwen van de klanten te winnen

      Gastblogger
      23/02/2020
    • Customer journey mapping

      De 10 cruciale stappen in optimale customer journey mapping

      Redactie Bijgespijkerd
      09/02/2020
  • e-commerce
    Willekeurig
    • Retailtrends

      De 10 belangrijkste trends in retail in 2017

      Redactie Bijgespijkerd
      20/01/2017
      Bijgespijkerd, Digital marketing, e-commerce
    Recent
    • Supplychain

      4 signalen dat je supplychain toe is aan nieuwe technologie

      Gastblogger
      06/08/2020
    • Groeipotentieel B2B-e-commerce

      6 drivers voor groei van e-commerce in business-to-business

      Redactie Bijgespijkerd
      17/05/2020
    • Tijdbesparing e-commerce

      4 manieren om serieus tijd te besparen in een handelsbedrijf

      Gastblogger
      02/02/2020
    • Fulfilment in e-commerce

      5 manieren om het fulfilment in de e-commerce te verbeteren

      Redactie Bijgespijkerd
      24/01/2020
    • Gepersonaliseerde website

      In 6 stappen naar een gepersonaliseerde en relevante website

      Gastblogger
      20/09/2019
    • De 4 essentiële functies van een website van een organisatie

      Redactie Bijgespijkerd
      29/03/2019
  • E-mail
    Willekeurig
    • email

      7 Tips voor onderwerpregels

      Redactie Bijgespijkerd
      08/01/2017
      Bijgespijkerd, Digital marketing, e-mail marketing
    Recent
    • Conversie-e-mailcampagnes

      8 e-mailcampagnes die echt zorgen voor een hogere conversie

      Redactie Bijgespijkerd
      19/07/2020
    • Softwarelicenties

      5 adviezen om terstond te besparen op jouw softwarelicenties

      Guus Derckx
      27/06/2019
    • Targetting op LinkedIn

      4 adviezen voor targetting op LinkedIn voor B2B-marketeers

      Redactie Bijgespijkerd
      28/03/2019
    • E-mailnieuwsbrief

      8 tips om meer rendement te halen uit je e-mailnieuwsbrief

      Redactie Bijgespijkerd
      22/03/2019
    • 8 benaderingen voor een digitale strategie

      Redactie Bijgespijkerd
      09/02/2018
    • 17 conversieverhogende tips voor e-mail – deel 2 van 2

      Redactie Bijgespijkerd
      31/12/2017
  • Advertising
    Willekeurig
    • social media

      Jouw merk en social media

      Redactie Bijgespijkerd
      15/12/2014
      Bijgespijkerd, Online branding, online marketing, Social media, Social Media Advertising
    Recent
    • 3 praktische tips voor de inzet van advertising op Facebook

      Gastblogger
      08/11/2020
    • Organische groei Instagram

      6 slimme tips om organische groei te realiseren op Instagram

      Egbert Jan van Bel
      13/01/2020
    • Optimaal klantcontact

      5 simpele stappen die zorgen voor een optimaal klantcontact

      Astrid Hendrikx
      18/06/2019
    • Targetting op LinkedIn

      4 adviezen voor targetting op LinkedIn voor B2B-marketeers

      Redactie Bijgespijkerd
      28/03/2019
    • 6 tips voor social media ads

      Redactie Bijgespijkerd
      23/01/2018
    • media

      8 Tips voor effectieve inzet van sociale media

      Redactie Bijgespijkerd
      12/11/2017
  • Digital Marketing
    Willekeurig
    • agile

      9 Principes om agile te werken

      Redactie Bijgespijkerd
      11/06/2017
      Agile marketing, Bijgespijkerd, Digital marketing, online marketing
    Recent
    • 8 signalen waaraan je een slechte cybersecurity snel herkent

      Redactie Bijgespijkerd
      01/11/2020
    • Onderscheidende marketing

      17 redenen waarom je marketingaanpak niet onderscheidend is

      Dominic Heselmans
      05/07/2020
    • Marketing automation software

      4 adviezen voor het kiezen van marketing automation software

      Gastblogger
      30/06/2020
    • IT-maatregelen

      10 IT-maatregelen gefocust op de korte én de lange termijn

      Gastblogger
      31/05/2020
    • virtueel management

      5 praktische adviezen voor het virtueel managen van een team

      Redactie Bijgespijkerd
      11/05/2020
    • Curriculum vitae

      3 praktische tips voor het opmaken van een professioneel cv

      Gastblogger
      11/03/2020
  • Branding
    Willekeurig
    • twitter vogel

      Hoe Interpolis aan de gang gaat met Twitter

      Maurice Beerthuyzen
      08/06/2009
      Online branding, Social media, Trendwatching
    Recent
    • Communicatie-workflow

      6 adviezen over controle op jouw communicatie met workflows

      Gastblogger
      27/04/2020
    • Thought leadership

      5 manieren om je bedrijf te positioneren als thought leader

      Ruud Moors
      13/04/2020
    • Naamsbekendheid

      5 doeltreffende manieren om je naamsbekendheid te vergroten

      Gastblogger
      15/03/2020
    • Online branding

      8 bijzonder handige marketingtools voor jouw online branding

      Redactie Bijgespijkerd
      05/01/2020
    • Value marketing

      4 waardevolle effecten maken value marketing tot een succes

      Jaap Favier
      07/11/2019
    • Waarom hebben deze 14 welbekende merken hun logo veranderd?

      Jeroen van der Zwet
      16/09/2019
  • Search
    Willekeurig
    • article placeholder

      Toepassingen Google Analytics API

      Polle van Elsacker
      24/04/2009
      Zoekmachinemarketing
    Recent
    • infographics

      5 redenen voor de inzet van infographics in contentmarketing

      Gastblogger
      04/09/2020
    • AI in voice

      4 tips voor het gebruik van artificial intelligence in voice

      Gastblogger
      20/04/2020
    • Voice-technologie

      In 8 stappen je stem helder laten horen met voice marketing

      Egbert Jan van Bel
      03/03/2020
    • Webcontent

      11 gouden regels voor het schrijven van content voor het web

      Egbert Jan van Bel
      08/12/2019
    • Content is King

      SEO & content: 5 tips voor de creatie van content die werkt

      Rosanne van der Putten
      02/08/2019
    • SEO-handleiding

      Een heldere handleiding voor een zelfstandige start met SEO

      Redactie Bijgespijkerd
      02/07/2019

crm

Home
crm
Zakenreis

5 sterke gevolgen van de COVID-19-pandemie voor zakenreizen

Redactie Bijgespijkerd
13/09/2020
Bijgespijkerd, crm, crossmedia
De COVID-19-pandemie heeft niet alleen stringente gevolgen voor de vakantiereizen die consumenten graag naar zonnige bestemmingen maken. Het levensbedreigende virus heeft namelijk ook een enorme impact op de z...
Marktbehoefte

3 tips hoe je kunt inspelen op de veranderende marktbehoefte

Gastblogger
17/08/2020
Bijgespijkerd, crm, crossmedia, customer experience
Ondernemers hebben op dit moment tijdens de coronacrisis minder vertrouwen in de toekomst dan tijdens de kredietcrisis die in de zomer van 2007 ontstond. Daardoor zetten zij in op kostenbesparing en spelen ze ...
Effectieve relatiegschenken

3 aandachtspunten bij de keuze van een goed relatiegeschenk

Gastblogger
14/06/2020
Bijgespijkerd, crm, customer experience
Relatiegeschenken kunnen een zeer effectief marketing- en promotiemiddel zijn. Je laat daarmee zien dat je jouw klanten of zakenpartners waardeert. Maar hoe bepaal je welk geschenk je geeft? En wanneer geef je...
CRM & marketing automation

9 sleutels voor de integratie van CRM & marketing automation

Redactie Bijgespijkerd
01/04/2020
Bijgespijkerd, crm
Meer dan ooit is een goede samenwerking tussen marketing en sales van wezenlijk belang voor een onderneming. Alleen als deze afdelingen niet als geïsoleerde eilanden maar als één team functioneren, kan een bed...

4 tips om in finance het vertrouwen van de klanten te winnen

Gastblogger
23/02/2020
Bijgespijkerd, crm, customer experience
In een sector waar veel bedrijven hetzelfde aanbieden – zoals banken die het geld van consumenten beheren – zijn het tegenwoordig de persoonlijke relaties die het verschil maken. Nu consumenten steeds vaker en...
Customer journey mapping

De 10 cruciale stappen in optimale customer journey mapping

Redactie Bijgespijkerd
09/02/2020
Bijgespijkerd, crm, customer experience, Customer Journey
In het hedendaagse marketinglandschap is de customer experience een elementair thema. Want slechte producten of diensten worden niet meer geleverd, prijzenoorlogen kennen vooral verliezers en commercials worde...
Authenticiteit

In 8 stappen authenticiteit verwerven op je digitale kanalen

Gastblogger
08/11/2019
Bijgespijkerd, crm
Door Matt Dyer Authenticiteit is een van dé bepalende kenmerken van succesvolle implementaties van nieuwe digitale kanalen als virtual assistants en chatbots. Digitale selfservice-oplossingen dienen drie ke...
Humor

6 sterke redenen om humor te gebruiken in je klantenservice

Redactie Bijgespijkerd
17/10/2019
Bijgespijkerd, crm
“Waarmee kan ik je van dienst zijn?” Deze maar al te bekende woorden klinken over telefoonlijnen, op klantenservicedesks en in chatberichten over de hele wereld. Hoewel ze bedoeld zijn om aanspreekbaarheid te ...
Customer journey mapping

De 6 belangrijkste obstakels voor customer journey mapping

Redactie Bijgespijkerd
29/09/2019
Bijgespijkerd, crm, Customer Journey
Voor marketeers die hun merkbeleving en klantervaring willen optimaliseren, is customer journey mapping een krachtig instrument. Helaas komen veel marketingprofessionals er gaandeweg achter dat de initiatieven...
Klantgerichte cultuur

4 steunpilaren voor de opbouw van een klantgerichte cultuur

Redactie Bijgespijkerd
03/09/2019
Bijgespijkerd, cem, crm
De klantbeleving is tegenwoordig een veelbesproken onderwerp. De vraag is ook hoe belangrijk die customer experience daadwerkelijk is. Zonder twijfel draagt een geweldige klantervaring echter bij aan de loyali...
Data-strategie

3 adviezen voor een betere data-strategie van je organisatie

Karst Otten
24/03/2019
Big data, Bijgespijkerd, Content, crm
Het is alom bekend dat data het nieuwe goud is. Marketeers gebruiken data niet alleen om hun campagnes beter af te stemmen op de doelgroep, maar ook om de impact van die campagnes te meten. Cijfers alleen vert...

De 5 redenen om een kassasysteem te gebruiken

Redactie Bijgespijkerd
18/03/2017
Bijgespijkerd, crm, customer experience, e-commerce
De kassa speelt een belangrijke rol in elke winkel. Of het nou om een webwinkel gaat, een fysieke winkel, of allebei. Het is daarom belangrijk dat je kassasysteem goed aansluit bij de winkel. Een point-of-sale-...
CRM-systemen

De nieuwste mogelijkheden met CRM-software

Redactie Bijgespijkerd
16/12/2016
Bijgespijkerd, crm, Leadgeneration
Door Arjan Nieuwbeerta De ontwikkelingen op technisch gebied gaan razendsnel. Denk je net je hele kantoor up-to-date te hebben met de nieuwste apparatuur, zijn er alweer nieuwe versies op de markt. Een dure ...
customer-engagement

3 Perspectieven voor Customer Engagement

Redactie Bijgespijkerd
29/09/2016
Bijgespijkerd, crm, Customer Journey
Customer Engagement, het betrekken van klanten, is een algemeen begrip. Het daadwerkelijk invullen van de customer engagement is vaak een definitiekwestie. De beschrijving van die definities bepaalt bijvoorbeel...
tips voor data

7 Tips om data beter te gebruiken

Redactie Bijgespijkerd
24/06/2016
Big data, Bijgespijkerd, crm
Informatie, gegevens, data, allemaal begrippen rondom een breed spectrum. Waarom noemen we het big data en waarom noemen we het soms micro targetting? (meer…)...
  • 1
  • 2

Volg ons

RSS Vacatures

  • Allround (online) Marketeer - Dyade Voordeelservice
  • B2B Content Marketeer / Journalist - Eisma Media Groep
  • Product Manager - Beeckestijn Business School - Ingevuld
  • Online Marketeer - Vink VTS - Ingevuld

Laat je bijspijkeren!

► Training Service excellence in de praktijk

► Training Klantgericht verkopen

► Training Klantgericht communiceren

► Training Klantgericht schrijven

► Opleiding digital en online marketing

► Opleiding social media

► Opleiding online marketeer

► Opleiding digitale marketing strategie

► Opleiding content marketing

RSS Laatste nieuws van CustomerTalk

  • De diversiteit aan IT-systemen veroorzaakt hinder in de zorg 20/01/2021
  • De belangrijkste uitdagingen voor contentmarketeers in 2021 20/01/2021
  • Growth mindset leidt tot een succes voor e-commercebedrijven 19/01/2021
  • Nederlanders bewuster van hun fysieke en mentale gezondheid 19/01/2021
  • Sterke stijging van de consumptie van nieuws online In 2020 19/01/2021

RSS CustomerTalk – Events & Webinars

  • Online sessie: de toekomst van onze carrières
  • CX over de grens, zijn er verschillen?
  • Verbeter je online performance met conversie & UX
  • ePrivacy, AVG & cookieless adverteren
  • De toekomst van e-mail

Laatste berichten – social

  • 10 praktische tips voor de creatie van een authentiek vlog

    Gastblogger
    10/01/2021
  • 3 praktische tips voor de inzet van advertising op Facebook

    Gastblogger
    08/11/2020
  • Organische groei Instagram

    6 slimme tips om organische groei te realiseren op Instagram

    Egbert Jan van Bel
    13/01/2020

Laatste berichten – Digital

  • 8 signalen waaraan je een slechte cybersecurity snel herkent

    Redactie Bijgespijkerd
    01/11/2020
  • Onderscheidende marketing

    17 redenen waarom je marketingaanpak niet onderscheidend is

    Dominic Heselmans
    05/07/2020
  • Marketing automation software

    4 adviezen voor het kiezen van marketing automation software

    Gastblogger
    30/06/2020

Recent

  • 10 praktische tips voor de creatie van een authentiek vlog

    Gastblogger
    10/01/2021
  • Tips voor teams onder hoogspanning tijdens de coronacrisis

    Redactie Bijgespijkerd
    18/11/2020
  • 3 praktische tips voor de inzet van advertising op Facebook

    Gastblogger
    08/11/2020
Privacy en cookies: Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op deze site, ga je akkoord met het gebruik hiervan.
Voor meer informatie, onder andere over cookiebeheer, bekijk je: Cookiebeleid

Pagina’s

  • Over Bijgespijkerd
  • Externe links
  • Adverteren
  • Bijgespijkerd Trainingen
  • Disclaimer
  • Whitepaper download
  • Evenementen
  • Onze bloggers
© 2018 Bijgespijkerd | Disclaimer | Website door Mark Lanphen