• Social
  • Mobile
  • CX
  • e-commerce
  • E-mail
  • Advertising
  • Digital Marketing
  • Branding
  • Search
Uitgelicht
  • Waarom hebben deze 14 welbekende merken hun logo veranderd?
  • De beste tijd om op Instagram te posten (2023)
  • 9 Tips om je eigen LinkedIn profiel te optimaliseren
  • 25 creatieve en zinvolle KPI’s
  • Hoe blijf je als merk relevant en betrouwbaar?
Bijgespijkerd logo
Zoek
  • Social
    Willekeurig
    • article placeholder

      Fish where the fish are

      Sjef Kerkhofs
      27/03/2009
      Online branding, Social media, Social networking
    Recent
    • 10 slimme manieren om WhatsApp voor bedrijven te gebruiken

      Redactie Bijgespijkerd
      02/08/2023
    • 49 AI-tools die geen ChatGPT zijn

      Redactie Bijgespijkerd
      15/06/2023
    • 9 contentmarketingtrends

      Redactie Bijgespijkerd
      11/06/2023
    • Top 6 social media kanalen 2023 (infographic)

      Redactie Bijgespijkerd
      05/06/2023
    • In 10 stappen naar een onweerstaanbaar LinkedIn profiel

      Redactie Bijgespijkerd
      28/05/2023
    • De beste tijden om op LinkedIn te posten

      Redactie Bijgespijkerd
      16/05/2023
  • Mobile
    Willekeurig
    • Video calling

      10 praktische tips voor een veilige online videoconferentie

      Redactie Bijgespijkerd
      03/05/2020
      Bijgespijkerd, Mobile, Mobile learning
    Recent
    • 5 tips die jouw YouTube advertenties nóg aantrekkelijker maken

      Redactie Bijgespijkerd
      19/06/2023
    • Tips voor teams onder hoogspanning tijdens de coronacrisis

      Redactie Bijgespijkerd
      18/11/2020
    • Remote working

      4 handige tips voor veilig werken in een hybride werkdomein

      Redactie Bijgespijkerd
      28/08/2020
    • Veilig internetten op vakantie

      3 tips voor veilig internetgebruik vanaf jouw vakantieadres

      Gastblogger
      12/08/2020
    • Tips voor interne communicatie

      3 tips voor de interne communicatie in tijden van een crisis

      Gastblogger
      27/07/2020
    • 5 tips om je merk te versterken met Snapchat

      Redactie Bijgespijkerd
      11/01/2018
  • CX
    Willekeurig
    • Authenticiteit

      In 8 stappen authenticiteit verwerven op je digitale kanalen

      Gastblogger
      08/11/2019
      Bijgespijkerd, CX
    Recent
    • Customer experience trendrapport

      Trendrapport: vijf customer experience fundamentals

      Redactie Bijgespijkerd
      18/08/2022
    • Zakenreis

      5 sterke gevolgen van de COVID-19-pandemie voor zakenreizen

      Redactie Bijgespijkerd
      13/09/2020
    • Marktbehoefte

      3 tips hoe je kunt inspelen op de veranderende marktbehoefte

      Gastblogger
      17/08/2020
    • Effectieve relatiegschenken

      3 aandachtspunten bij de keuze van een goed relatiegeschenk

      Gastblogger
      14/06/2020
    • CRM & marketing automation

      9 sleutels voor de integratie van CRM & marketing automation

      Redactie Bijgespijkerd
      01/04/2020
    • 4 tips om in finance het vertrouwen van de klanten te winnen

      Gastblogger
      23/02/2020
  • e-commerce
    Willekeurig
    • experience b2b

      De 6 peilers voor B2B Customer Experience

      Redactie Bijgespijkerd
      15/05/2016
      Bijgespijkerd, Customer Journey, e-commerce, Neuromarketing
    Recent
    • 6 tips hoe je een e-commerce bedrijf start

      Redactie Bijgespijkerd
      13/01/2022
    • 9 manieren waarop B2B e-commerce gaat veranderen in 2022

      Redactie Bijgespijkerd
      07/01/2022
    • 4 essentiële e-commerce trends om op te letten in 2022

      Redactie Bijgespijkerd
      17/12/2021
    • Black Friday – 3 marketing tips voor jouw bedrijf

      Redactie Bijgespijkerd
      22/11/2021
    • 11 e-commerce tips voor de komende feestdagen

      Redactie Bijgespijkerd
      10/11/2021
    • 8 tips voor ecommerce marketingstrategieën en -tactieken

      Redactie Bijgespijkerd
      27/08/2021
  • E-mail
    Willekeurig
    • email deel 2 van 2 delen

      9 tips voor emails die aandacht trekken – deel 2 van 2 delen

      Redactie Bijgespijkerd
      04/08/2017
      Bijgespijkerd, Content, Digital marketing, e-mail marketing
    Recent
    • Top 6 e-mailmarketing trends voor 2024

      Redactie Bijgespijkerd
      06/11/2023
    • 10 tips voor het schrijven van sterke e-mail

      Redactie Bijgespijkerd
      02/07/2023
    • 15 argumenten voor e-mailmarketing

      Redactie Bijgespijkerd
      28/06/2023
    • 49 AI-tools die geen ChatGPT zijn

      Redactie Bijgespijkerd
      15/06/2023
    • 10 E-mail marketingtrends die je niet mag missen

      Redactie Bijgespijkerd
      03/06/2023
    • 7 e-mailmarketing tips voor marketeers

      Redactie Bijgespijkerd
      05/04/2023
  • Advertising
    Willekeurig
    • Ruim twintig tips om meer uit LinkedIn te halen

      Redactie Bijgespijkerd
      16/03/2022
      Bijgespijkerd, online marketing, Social media, Social Media Advertising, Social networking
    Recent
    • 9 Facebook-marketing- en advertentiefouten die je moet vermijden

      Redactie Bijgespijkerd
      12/08/2022
    • Waarom je als marketeer niet om LinkedIn heen kunt

      Redactie Bijgespijkerd
      29/08/2021
    • Wat iedere marketeer over influencers zou moeten weten

      Redactie Bijgespijkerd
      23/08/2021
    • 5 Instagram tips om te groeien

      Redactie Bijgespijkerd
      28/07/2021
    • De zeven Instagram-marketingtips om je business te laten groeien

      Redactie Bijgespijkerd
      16/07/2021
    • 5 tools voor AI in advertising

      Redactie Bijgespijkerd
      10/07/2021
  • Digital Marketing
    Willekeurig
    • Tips CX-verbetering

      4 doortastende tips voor de verbetering van de klantbeleving

      Redactie Bijgespijkerd
      26/07/2019
      Bijgespijkerd, online marketing
    Recent
    • 5 tips voor betere online zichtbaarheid

      Redactie Bijgespijkerd
      07/08/2023
    • 10 slimme manieren om WhatsApp voor bedrijven te gebruiken

      Redactie Bijgespijkerd
      02/08/2023
    • Ontwikkel je brandvoice in vijf stappen

      Redactie Bijgespijkerd
      20/07/2023
    • 4 tips om startups wél te laten slagen

      Redactie Bijgespijkerd
      14/07/2023
    • 25 Google Search Tips om je zoekopdrachten te optimaliseren

      Redactie Bijgespijkerd
      10/07/2023
    • 6 stappen op weg naar thought leadership

      Redactie Bijgespijkerd
      06/07/2023
  • Branding
    Willekeurig
    • 49 AI-tools die geen ChatGPT zijn

      Redactie Bijgespijkerd
      15/06/2023
      Bijgespijkerd, Content, Conversie, e-mail marketing, FF Bijspijkeren, Online branding, online marketing, Social media, Zoekmachinemarketing
    Recent
    • 10 slimme manieren om WhatsApp voor bedrijven te gebruiken

      Redactie Bijgespijkerd
      02/08/2023
    • Ontwikkel je brandvoice in vijf stappen

      Redactie Bijgespijkerd
      20/07/2023
    • 6 stappen op weg naar thought leadership

      Redactie Bijgespijkerd
      06/07/2023
    • 10 tips voor het schrijven van sterke e-mail

      Redactie Bijgespijkerd
      02/07/2023
    • 15 argumenten voor e-mailmarketing

      Redactie Bijgespijkerd
      28/06/2023
    • 10 weetjes over branding

      Redactie Bijgespijkerd
      24/06/2023
  • Search
    Willekeurig
    • Voice-technologie

      In 8 stappen je stem helder laten horen met voice marketing

      Egbert Jan van Bel
      03/03/2020
      Bijgespijkerd, online marketing, Zoekmachinemarketing
    Recent
    • 5 tips voor betere online zichtbaarheid

      Redactie Bijgespijkerd
      07/08/2023
    • 49 AI-tools die geen ChatGPT zijn

      Redactie Bijgespijkerd
      15/06/2023
    • 10 interne linkbuildingtools die elke marketeer nodig heeft

      Redactie Bijgespijkerd
      30/05/2023
    • 8 gouden tips om beter te scoren in Google

      Redactie Bijgespijkerd
      08/05/2023
    • 8 Google-rankingfactoren die van invloed zijn op je website

      Olaf Molenaar
      04/05/2023
    • 6 praktische tips voor lokale SEO

      Redactie Bijgespijkerd
      22/04/2023

CX

Home
CX
Customer experience trendrapport

Trendrapport: vijf customer experience fundamentals

Redactie Bijgespijkerd
18/08/2022
customer experience, CX, Trendwatching
Ontdek de CX fundamentals waarmee jij jouw klantbeleving naar een hoger niveau tilt.
Zakenreis

5 sterke gevolgen van de COVID-19-pandemie voor zakenreizen

Redactie Bijgespijkerd
13/09/2020
Bijgespijkerd, crossmedia, CX
De COVID-19-pandemie heeft niet alleen stringente gevolgen voor de vakantiereizen die consumenten graag naar zonnige bestemmingen maken. Het levensbedreigende virus heeft namelijk ook een enorme impact op de z...
Marktbehoefte

3 tips hoe je kunt inspelen op de veranderende marktbehoefte

Gastblogger
17/08/2020
Bijgespijkerd, crossmedia, customer experience, CX
Ondernemers hebben op dit moment tijdens de coronacrisis minder vertrouwen in de toekomst dan tijdens de kredietcrisis die in de zomer van 2007 ontstond. Daardoor zetten zij in op kostenbesparing en spelen ze ...
Effectieve relatiegschenken

3 aandachtspunten bij de keuze van een goed relatiegeschenk

Gastblogger
14/06/2020
Bijgespijkerd, customer experience, CX
Relatiegeschenken kunnen een zeer effectief marketing- en promotiemiddel zijn. Je laat daarmee zien dat je jouw klanten of zakenpartners waardeert. Maar hoe bepaal je welk geschenk je geeft? En wanneer geef je...
CRM & marketing automation

9 sleutels voor de integratie van CRM & marketing automation

Redactie Bijgespijkerd
01/04/2020
Bijgespijkerd, CX
Meer dan ooit is een goede samenwerking tussen marketing en sales van wezenlijk belang voor een onderneming. Alleen als deze afdelingen niet als geïsoleerde eilanden maar als één team functioneren, kan een bed...

4 tips om in finance het vertrouwen van de klanten te winnen

Gastblogger
23/02/2020
Bijgespijkerd, customer experience, CX
In een sector waar veel bedrijven hetzelfde aanbieden – zoals banken die het geld van consumenten beheren – zijn het tegenwoordig de persoonlijke relaties die het verschil maken. Nu consumenten steeds vaker en...
Customer journey mapping

De 10 cruciale stappen in optimale customer journey mapping

Redactie Bijgespijkerd
09/02/2020
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey, CX
In het hedendaagse marketinglandschap is de customer experience een elementair thema. Want slechte producten of diensten worden niet meer geleverd, prijzenoorlogen kennen vooral verliezers en commercials worde...
Authenticiteit

In 8 stappen authenticiteit verwerven op je digitale kanalen

Gastblogger
08/11/2019
Bijgespijkerd, CX
Door Matt Dyer Authenticiteit is een van dé bepalende kenmerken van succesvolle implementaties van nieuwe digitale kanalen als virtual assistants en chatbots. Digitale selfservice-oplossingen dienen drie ke...
Humor

6 sterke redenen om humor te gebruiken in je klantenservice

Redactie Bijgespijkerd
17/10/2019
Bijgespijkerd, CX
“Waarmee kan ik je van dienst zijn?” Deze maar al te bekende woorden klinken over telefoonlijnen, op klantenservicedesks en in chatberichten over de hele wereld. Hoewel ze bedoeld zijn om aanspreekbaarheid te ...
Customer journey mapping

De 6 belangrijkste obstakels voor customer journey mapping

Redactie Bijgespijkerd
29/09/2019
Bijgespijkerd, Customer Journey, CX
Voor marketeers die hun merkbeleving en klantervaring willen optimaliseren, is customer journey mapping een krachtig instrument. Helaas komen veel marketingprofessionals er gaandeweg achter dat de initiatieven...
Klantgerichte cultuur

4 steunpilaren voor de opbouw van een klantgerichte cultuur

Redactie Bijgespijkerd
03/09/2019
Bijgespijkerd, cem, CX
De klantbeleving is tegenwoordig een veelbesproken onderwerp. De vraag is ook hoe belangrijk die customer experience daadwerkelijk is. Zonder twijfel draagt een geweldige klantervaring echter bij aan de loyali...
Data-strategie

3 adviezen voor een betere data-strategie van je organisatie

Karst Otten
24/03/2019
Big data, Bijgespijkerd, Content, CX
Het is alom bekend dat data het nieuwe goud is. Marketeers gebruiken data niet alleen om hun campagnes beter af te stemmen op de doelgroep, maar ook om de impact van die campagnes te meten. Cijfers alleen vert...

De 5 redenen om een kassasysteem te gebruiken

Redactie Bijgespijkerd
18/03/2017
Bijgespijkerd, customer experience, CX, e-commerce
De kassa speelt een belangrijke rol in elke winkel. Of het nou om een webwinkel gaat, een fysieke winkel, of allebei. Het is daarom belangrijk dat je kassasysteem goed aansluit bij de winkel. Een point-of-sale-...
CRM-systemen

De nieuwste mogelijkheden met CRM-software

Redactie Bijgespijkerd
16/12/2016
Bijgespijkerd, CX, Leadgeneration
Door Arjan Nieuwbeerta De ontwikkelingen op technisch gebied gaan razendsnel. Denk je net je hele kantoor up-to-date te hebben met de nieuwste apparatuur, zijn er alweer nieuwe versies op de markt. Een dure ...
customer-engagement

3 Perspectieven voor Customer Engagement

Redactie Bijgespijkerd
29/09/2016
Bijgespijkerd, Customer Journey, CX
Customer Engagement, het betrekken van klanten, is een algemeen begrip. Het daadwerkelijk invullen van de customer engagement is vaak een definitiekwestie. De beschrijving van die definities bepaalt bijvoorbeel...
  • 1
  • 2

RSS Vacatures

  • Contentmarketeer - REMONDIS
  • Digital Marketing Manager - REMONDIS
  • Creatieve Allround Marketeer - Welling bouw | onderhoud bv - Ingevuld
  • Corporate Communicatiemedewerker - SABA
  • Communicatie Specialist - Nikkels bouwbedrijf | projecten

Laatste berichten – social

  • 10 slimme manieren om WhatsApp voor bedrijven te gebruiken

    Redactie Bijgespijkerd
    02/08/2023
  • 49 AI-tools die geen ChatGPT zijn

    Redactie Bijgespijkerd
    15/06/2023
  • 9 contentmarketingtrends

    Redactie Bijgespijkerd
    11/06/2023

Laatste berichten – Digital

  • 5 tips voor betere online zichtbaarheid

    Redactie Bijgespijkerd
    07/08/2023
  • 10 slimme manieren om WhatsApp voor bedrijven te gebruiken

    Redactie Bijgespijkerd
    02/08/2023
  • Ontwikkel je brandvoice in vijf stappen

    Redactie Bijgespijkerd
    20/07/2023

Recent

  • 8 lessen die we als marketeers kunnen leren van Patagonia

    Redactie Bijgespijkerd
    01/12/2023
  • 15 marketingboeken voor op je verlanglijstje

    Redactie Bijgespijkerd
    29/11/2023
  • De 8 You Tube trends voor 2024

    Redactie Bijgespijkerd
    27/11/2023
Privacy en cookies: Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op deze site, ga je akkoord met het gebruik hiervan.
Voor meer informatie, onder andere over cookiebeheer, bekijk je: Cookiebeleid

Pagina’s

  • Over Bijgespijkerd
  • Externe links
  • Adverteren
  • Bijgespijkerd Trainingen
  • Disclaimer
  • Whitepaper download
  • Onze bloggers
© 2018 Bijgespijkerd | Disclaimer | Website door Mark Lanphen