• Social
  • Mobile
  • CX
  • e-commerce
  • E-mail
  • Advertising
  • Digital Marketing
  • Branding
  • Search
Uitgelicht
  • Waarom hebben deze 14 welbekende merken hun logo veranderd?
  • 25 creatieve en zinvolle KPI’s
  • 7 Manieren om te hacken
  • Waar kan ik Social media voor gebruiken?
  • 10 beroemde influencers die de wereld van Instagram domineren
Bijgespijkerd logo
Zoek
  • Social
    Willekeurig
    • LinkedIn-Bedrijfsaccount

      LinkedIn bedrijfsaccount voor DirectAds

      Pieter Voogt
      14/10/2011
      Bijgespijkerd, online marketing, Social media, Social Media Advertising
    Recent
    • De 5 heetste social media trends van dit moment

      Redactie Bijgespijkerd
      23/06/2022
    • 6 Tips om Snapchat direct succesvol in te zetten als marketeer

      Redactie Bijgespijkerd
      19/06/2022
    • 7 tips voor een snelle SEO-optimalisatie

      Redactie Bijgespijkerd
      12/06/2022
    • Social media voor small business in 5 stappen

      Redactie Bijgespijkerd
      08/06/2022
    • 5 tips om je content langer te gebruiken

      Redactie Bijgespijkerd
      03/06/2022
    • 8 tips voor TikTok voor jouw bedrijf

      Redactie Bijgespijkerd
      26/05/2022
  • Mobile
    Willekeurig
    • article placeholder

      Sociale innovatie: drijvende kracht van de mobiele markt

      Coen Jacobs
      27/10/2009
      Mobile
    Recent
    • Tips voor teams onder hoogspanning tijdens de coronacrisis

      Redactie Bijgespijkerd
      18/11/2020
    • Remote working

      4 handige tips voor veilig werken in een hybride werkdomein

      Redactie Bijgespijkerd
      28/08/2020
    • Veilig internetten op vakantie

      3 tips voor veilig internetgebruik vanaf jouw vakantieadres

      Gastblogger
      12/08/2020
    • Tips voor interne communicatie

      3 tips voor de interne communicatie in tijden van een crisis

      Gastblogger
      27/07/2020
    • Video calling

      10 praktische tips voor een veilige online videoconferentie

      Redactie Bijgespijkerd
      03/05/2020
    • 5 tips om je merk te versterken met Snapchat

      Redactie Bijgespijkerd
      11/01/2018
  • CX
    Willekeurig
    • Marktbehoefte

      3 tips hoe je kunt inspelen op de veranderende marktbehoefte

      Gastblogger
      17/08/2020
      Bijgespijkerd, crossmedia, customer experience, CX
    Recent
    • Zakenreis

      5 sterke gevolgen van de COVID-19-pandemie voor zakenreizen

      Redactie Bijgespijkerd
      13/09/2020
    • Effectieve relatiegschenken

      3 aandachtspunten bij de keuze van een goed relatiegeschenk

      Gastblogger
      14/06/2020
    • CRM & marketing automation

      9 sleutels voor de integratie van CRM & marketing automation

      Redactie Bijgespijkerd
      01/04/2020
    • 4 tips om in finance het vertrouwen van de klanten te winnen

      Gastblogger
      23/02/2020
    • Customer journey mapping

      De 10 cruciale stappen in optimale customer journey mapping

      Redactie Bijgespijkerd
      09/02/2020
    • Authenticiteit

      In 8 stappen authenticiteit verwerven op je digitale kanalen

      Gastblogger
      08/11/2019
  • e-commerce
    Willekeurig
    • E-publishing: uitdaging voor uitgevers

      Peter van Loevezijn
      30/03/2011
      e-commerce, Events, Mobile, Trendwatching
    Recent
    • 6 tips hoe je een e-commerce bedrijf start

      Redactie Bijgespijkerd
      13/01/2022
    • 9 manieren waarop B2B e-commerce gaat veranderen in 2022

      Redactie Bijgespijkerd
      07/01/2022
    • 4 essentiële e-commerce trends om op te letten in 2022

      Redactie Bijgespijkerd
      17/12/2021
    • Black Friday – 3 marketing tips voor jouw bedrijf

      Redactie Bijgespijkerd
      22/11/2021
    • 11 e-commerce tips voor de komende feestdagen

      Redactie Bijgespijkerd
      10/11/2021
    • 8 tips voor ecommerce marketingstrategieën en -tactieken

      Redactie Bijgespijkerd
      27/08/2021
  • E-mail
    Willekeurig
    • do not call

      Bel me niet, mail me niet…..twitter me niet!

      Coen Jacobs
      04/10/2009
      e-mail marketing, Social media, Social networking
    Recent
    • 7 e-mailmarketing trends voor 2022

      Redactie Bijgespijkerd
      29/01/2022
    • Bepaal de juiste toon van je merk in 4 stappen

      Redactie Bijgespijkerd
      09/01/2022
    • Waarom, hoe en hoe vaak schoon je je e-maillijst op? Een overzicht met handige tips

      Redactie Bijgespijkerd
      13/11/2021
    • Top 5 e-mail marketing trends voor 2022

      Redactie Bijgespijkerd
      12/10/2021
    • 10 tools om betere resultaten uit e-mailmarketing te halen

      Redactie Bijgespijkerd
      06/10/2021
    • 8 tips voor ecommerce marketingstrategieën en -tactieken

      Redactie Bijgespijkerd
      27/08/2021
  • Advertising
    Willekeurig
    • facebook

      5 KPI’s voor het meten van Facebook video’s

      Redactie Bijgespijkerd
      06/10/2017
      Bijgespijkerd, Events, Social media, Social Media Advertising, Social networking
    Recent
    • Ruim twintig tips om meer uit LinkedIn te halen

      Redactie Bijgespijkerd
      16/03/2022
    • Waarom je als marketeer niet om LinkedIn heen kunt

      Redactie Bijgespijkerd
      29/08/2021
    • Wat iedere marketeer over influencers zou moeten weten

      Redactie Bijgespijkerd
      23/08/2021
    • 5 Instagram tips om te groeien

      Redactie Bijgespijkerd
      28/07/2021
    • De zeven Instagram-marketingtips om je business te laten groeien

      Redactie Bijgespijkerd
      16/07/2021
    • 5 tools voor AI in advertising

      Redactie Bijgespijkerd
      10/07/2021
  • Digital Marketing
    Willekeurig
    • direct mail

      9 Tips voor effectieve Direct Mail

      Redactie Bijgespijkerd
      19/01/2015
      Bijgespijkerd, crossmedia, e-mail marketing, online marketing
    Recent
    • Checklist met 8 slimme tips die elke marketeer nodig heeft

      Redactie Bijgespijkerd
      21/06/2022
    • Top 100 influencers in contentmarketing

      Redactie Bijgespijkerd
      16/06/2022
    • 7 tips voor een snelle SEO-optimalisatie

      Redactie Bijgespijkerd
      12/06/2022
    • Social media voor small business in 5 stappen

      Redactie Bijgespijkerd
      08/06/2022
    • 5 tips om je content langer te gebruiken

      Redactie Bijgespijkerd
      03/06/2022
    • 10 handige apps voor marketeers

      Redactie Bijgespijkerd
      31/05/2022
  • Branding
    Willekeurig
    • voice

      Klant is koning

      Vincent Neve
      14/01/2009
      Online branding
    Recent
    • 7 tips voor een snelle SEO-optimalisatie

      Redactie Bijgespijkerd
      12/06/2022
    • 8 tips voor TikTok voor jouw bedrijf

      Redactie Bijgespijkerd
      26/05/2022
    • Vijf tips voor de beste branded content

      Redactie Bijgespijkerd
      20/05/2022
    • 5 tips voor de perfecte influencer marketing

      Redactie Bijgespijkerd
      18/05/2022
    • 6 redenen waarom branding zo belangrijk is

      Redactie Bijgespijkerd
      24/04/2022
    • 5 Tips om jouw online zichtbaarheid te vergroten

      Redactie Bijgespijkerd
      22/04/2022
  • Search
    Willekeurig
    • webanalytics

      Haal meer uit je Web Analytics, deel 1

      Michiel van Gaalen
      03/11/2009
      Zoekmachinemarketing
    Recent
    • 6 tips voor meer bezoekers op je website

      Redactie Bijgespijkerd
      24/05/2022
    • De 5 beste online marketing tips

      Redactie Bijgespijkerd
      21/04/2022
    • 5 tips voor optimale webtoegankelijkheid

      Redactie Bijgespijkerd
      18/04/2022
    • Waarom een SEO strategie zo belangrijk is

      Redactie Bijgespijkerd
      08/04/2022
    • 6 tips voor een perfecte landingspagina

      Redactie Bijgespijkerd
      18/03/2022
    • De 5 SEO trends die je niet mag missen

      Redactie Bijgespijkerd
      02/03/2022

Customer Journey

Home
Customer Journey

Hoe behoud je bestaande klanten? 4 supertips

Redactie Bijgespijkerd
26/02/2022
customer experience, Customer Journey
Nooit eerder was de relatie tussen bedrijven en klanten zo belangrijk als nu. Zowel bij digitale als fysieke ondernemingen is de concurrentie op dit moment hoger dan ooit tevoren. De consument heeft veel keuze...

Zeven tips hoe je in 2022 je eigen bedrijf start

Redactie Bijgespijkerd
18/01/2022
Bijgespijkerd, Customer Journey, Marketing Strategie, Online branding, online marketing
En hoe je daarbij de online marketing aanpakt Elke week starten er honderden nieuwe bedrijven. Hoe val je op tussen al deze bedrijven en hoe zorg je dat jij het gaat redden, in deze onzekere tijd waarin cor...

7 tips voor een onverslaanbare klantervaring

Redactie Bijgespijkerd
18/11/2021
customer experience, Customer Journey
De meeste mensen zijn zich ervan bewust dat de klantervaring zowelbelangrijk is voor het aantrekken als voor het behouden van klanten.Klanten verwachten niet alleen een goed product, maar ook een soepeleleveri...

7 gedragssegmentatiemethoden om je klanten te begrijpen (en je omzet te verhogen)

Redactie Bijgespijkerd
30/06/2021
Bijgespijkerd, Customer Journey
Wil jij je klanten beter begrijpen en je verkoopresultaten verhogen? Segmenteer je klanten dan op basis van hun gedrag. Traditionele benaderingen van segmentatie richten zich vooral op wie klanten zijn vanuit ...

4 tips voor de implementatie van click & collect in winkels

Gastblogger
01/03/2021
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey
Bij niet-essentiële winkels in Nederland maken ze momenteel zware tijden mee. Retailers zijn slechts beperkt in staat om hun klanten te bedienen. Om het contact met hen niet te verliezen, doen winkeliers er go...
Customer journey mapping

De 10 cruciale stappen in optimale customer journey mapping

Redactie Bijgespijkerd
09/02/2020
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey, CX
In het hedendaagse marketinglandschap is de customer experience een elementair thema. Want slechte producten of diensten worden niet meer geleverd, prijzenoorlogen kennen vooral verliezers en commercials worde...
Customer journey mapping

De 6 belangrijkste obstakels voor customer journey mapping

Redactie Bijgespijkerd
29/09/2019
Bijgespijkerd, Customer Journey, CX
Voor marketeers die hun merkbeleving en klantervaring willen optimaliseren, is customer journey mapping een krachtig instrument. Helaas komen veel marketingprofessionals er gaandeweg achter dat de initiatieven...

De 5 cruciale ontwikkelingen door de veranderende klantvraag

Egbert Jan van Bel
08/05/2019
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey, online marketing
De aanwassende golf aan technologische innovaties zorgt onontkoombaar voor verandering in de klantverwachtingen. De cruciale vraag is of jouw organisatie adequaat anticipeert op deze ontwikkelingen en mee vera...
Klantgerichte marketing

5 argumenten voor de transitie naar klantgerichte marketing

Egbert Jan van Bel
02/05/2019
Bijgespijkerd, Customer Journey, Digital marketing, online marketing
De term marketing is een samenvoeging van market en getting. Dus, marketing is in principe marktgericht en niet klantgericht. Anders heette het wel customer-getting. Toch? De managers-emotie is dat het risicov...
nextleadership

7 tips om anderen te overtuigen – Nextleadership

Redactie Bijgespijkerd
21/12/2017
Bijgespijkerd, Community, Customer Journey, leadership
Een strategie ontwikkelen is de eerste stap voor succes. Een gedegen plan, onderbouwd en flexibel opgebouwd, op basis van kennis en inzichten. (meer…)...
customer centricity

In 4 stappen je Customer Centricity in kaart

Redactie Bijgespijkerd
07/12/2017
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey
Customer centricity omvat de volgende kenmerken: de klant als uitgangspunt klanten laten helpen participeren door klanten in bedrijfsprocessen het sociale perspectief van klanten gebruiken in de s...
Customer Experience

6 tips voor een betere customer experience

Redactie Bijgespijkerd
14/11/2017
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey, online marketing
Vanuit de klant denken, de strategie bepalen vanuit de beleving van de klant of het zorgen voor onderscheidend vermogen op basis van experience. Elke marketeer heeft het ook over de experience voor de klant en ...

Succesvol positioneren – de klant – deel 2 van 3

Redactie Bijgespijkerd
27/10/2017
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey, Digital marketing
  Om producten en diensten met succes te positioneren zijn er 3 elementen die voor een marketeer het succes bepalen: het koopproces je klant de andere aanbieders Wanneer je deze 3 elemente...
content

In 5 stappen succes met afbeeldingen in je strategie

Redactie Bijgespijkerd
15/10/2017
Bijgespijkerd, Content, Conversie, Customer Journey
Het gebruik maken van afbeeldingen in je sociale media strategie kan succesvol zijn als onderdeel van je marketing- en communicatiestrategie. Denk aan de invloed op brand-awareness, engagement, merkperceptie en...
conversie

7 tips om je conversie te verhogen

Redactie Bijgespijkerd
11/10/2017
Bijgespijkerd, Content, Conversie, Customer Journey, Digital marketing
Er wordt veel media ingezet in een journey om de (potentiële) klant te verleiden uiteindelijk het product of dienst te kopen. Elke stap in de journey waar media wordt gebruikt, wordt ook met die media een boods...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Volg ons

RSS Vacatures

  • Customer Insights Specialist - Kramp
  • Lead Marketeer - Vink Kunststoffen - Ingevuld
  • Internal Communications Advisor - Kramp
  • Allround MarCom Professional - Kramp
  • E-commerce Manager - Berg

Laat je bijspijkeren!

► Opleiding digital en online marketing

► Opleiding social media

► Opleiding online marketeer

► Opleiding digitale marketing strategie

► Opleiding content marketing

RSS Laatste nieuws van CustomerTalk

  • Steeds meer Nederlanders bekend met én klant bij flitsbezorgers 24/06/2022
  • Anja van Egmond is Service Excellence Professional 2022 23/06/2022
  • Inzet AI groeit hard en heeft meer impact 22/06/2022
  • Betrouwbaarheid hét motief voor online B2B-klant voeding en drank 20/06/2022
  • Consument winkelt liever fysiek dan winkelier denkt 17/06/2022

RSS CustomerTalk – Events & Webinars

  • Zo verhoog je je conversie en user experience
  • Verbind de wereld van design met de business
  • Gastvrijheid en de impact van positiviteit in de anderhalve-meter-samenleving
  • Digital Marketing Estafette 2021
  • Digital Marketing Estafette 2021

Laatste berichten – social

  • De 5 heetste social media trends van dit moment

    Redactie Bijgespijkerd
    23/06/2022
  • 6 Tips om Snapchat direct succesvol in te zetten als marketeer

    Redactie Bijgespijkerd
    19/06/2022
  • 7 tips voor een snelle SEO-optimalisatie

    Redactie Bijgespijkerd
    12/06/2022

Laatste berichten – Digital

  • Checklist met 8 slimme tips die elke marketeer nodig heeft

    Redactie Bijgespijkerd
    21/06/2022
  • Top 100 influencers in contentmarketing

    Redactie Bijgespijkerd
    16/06/2022
  • 7 tips voor een snelle SEO-optimalisatie

    Redactie Bijgespijkerd
    12/06/2022

Recent

  • De 5 heetste social media trends van dit moment

    Redactie Bijgespijkerd
    23/06/2022
  • Checklist met 8 slimme tips die elke marketeer nodig heeft

    Redactie Bijgespijkerd
    21/06/2022
  • 6 Tips om Snapchat direct succesvol in te zetten als marketeer

    Redactie Bijgespijkerd
    19/06/2022
Privacy en cookies: Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op deze site, ga je akkoord met het gebruik hiervan.
Voor meer informatie, onder andere over cookiebeheer, bekijk je: Cookiebeleid

Pagina’s

  • Over Bijgespijkerd
  • Externe links
  • Adverteren
  • Bijgespijkerd Trainingen
  • Disclaimer
  • Whitepaper download
  • Evenementen
  • Onze bloggers
© 2018 Bijgespijkerd | Disclaimer | Website door Mark Lanphen