Uitgelicht
  • 25 creatieve en zinvolle KPI’s
  • 7 Manieren om te hacken
  • Privacy en sociale media
  • Alles over Waze en sneller thuiskomen
  • Hoe schrijf je een intern communicatie plan?
  • Over ons
  • Adverteren
  • Events
  • Trainingen
Bijgespijkerd logo
Zoek
  • Social
    Willekeurig
    • sociale media

      8 Acties bij inzetten Sociale Media

      Redactie Bijgespijkerd
      06/03/2016
      Bijgespijkerd, Social media
    Recent
    • Emoticons

      11 voorbeelden van het gebruik van emoticons op social media

      Jeroen van der Zwet
      28/10/2019
    • Influencers

      10 beroemde influencers die de wereld van Instagram domineren

      Redactie Bijgespijkerd
      22/10/2019
    • Spelregels

      De 5 belangrijkste nieuwe spelregels voor marketing en sales

      Laura Nuhaan
      08/09/2019
    • Social selling

      Social selling: de 9 maatregelen voor een effectieve aanpak

      Laura Nuhaan
      09/08/2019
    • Optimaal klantcontact

      5 simpele stappen die zorgen voor een optimaal klantcontact

      Astrid Hendrikx
      18/06/2019
    • Targetting op LinkedIn

      4 adviezen voor targetting op LinkedIn voor B2B-marketeers

      Redactie Bijgespijkerd
      28/03/2019
  • Mobile
    Willekeurig
    • article placeholder

      Mobile Monday #13 - Locatie & Context

      Ralf van der Zanden
      19/11/2009
      Events, Mobile
    Recent
    • 5 tips om je merk te versterken met Snapchat

      Redactie Bijgespijkerd
      11/01/2018
    • 5 tips voor business met Snapchat

      Redactie Bijgespijkerd
      08/01/2018
    • online communicatie

      Tips voor online communicatie etiquette – deel 2 van 2

      Redactie Bijgespijkerd
      05/01/2018
    • online communicatie

      Tips voor online communicatie etiquette – deel 1 van 2

      Redactie Bijgespijkerd
      02/01/2018
    • mobile marketing

      Mobiele Marketing, de praktijk

      Redactie Bijgespijkerd
      24/07/2016
    • mobile

      Tips voor een mobiele strategie

      Redactie Bijgespijkerd
      20/02/2016
  • CRM
    Willekeurig
    • crm cem

      Is er een verschil tussen CRM en CEM?

      Redactie Bijgespijkerd
      09/08/2015
      Bijgespijkerd, cem, crm
    Recent
    • Authenticiteit

      In 8 stappen authenticiteit verwerven op je digitale kanalen

      Gastblogger
      08/11/2019
    • Humor

      6 sterke redenen om humor te gebruiken in je klantenservice

      Redactie Bijgespijkerd
      17/10/2019
    • Customer journey mapping

      De 6 belangrijkste obstakels voor customer journey mapping

      Redactie Bijgespijkerd
      29/09/2019
    • Klantgerichte cultuur

      4 steunpilaren voor de opbouw van een klantgerichte cultuur

      Redactie Bijgespijkerd
      03/09/2019
    • Data-strategie

      3 adviezen voor een betere data-strategie van je organisatie

      Karst Otten
      24/03/2019
    • De 5 redenen om een kassasysteem te gebruiken

      Redactie Bijgespijkerd
      18/03/2017
  • e-commerce
    Willekeurig
    • article placeholder

      Social commerce is niet een simpele kopie van je shop in Facebook!

      Bram Koster
      28/12/2010
      e-commerce, Social media, Social networking
    Recent
    • Gepersonaliseerde website

      In 6 stappen naar een gepersonaliseerde en relevante website

      Gastblogger
      20/09/2019
    • De 4 essentiële functies van een website van een organisatie

      Redactie Bijgespijkerd
      29/03/2019
    • 4 tips voor het voorraadbeheer in e-commerce

      Redactie Bijgespijkerd
      26/01/2018
    • online communicatie

      Tips voor online communicatie etiquette – deel 1 van 2

      Redactie Bijgespijkerd
      02/01/2018
    • tactieken2

      12 tactieken voor betere ecommerce – deel 2 van 2 delen

      Redactie Bijgespijkerd
      22/08/2017
    • tactieken

      12 tactieken voor betere e-commerce – deel 1 van 2 delen

      Redactie Bijgespijkerd
      20/08/2017
  • E-mail
    Willekeurig
    • Softwarelicenties

      5 adviezen om terstond te besparen op jouw softwarelicenties

      Guus Derckx
      27/06/2019
      Bijgespijkerd, e-mail marketing
    Recent
    • Targetting op LinkedIn

      4 adviezen voor targetting op LinkedIn voor B2B-marketeers

      Redactie Bijgespijkerd
      28/03/2019
    • E-mailnieuwsbrief

      8 tips om meer rendement te halen uit je e-mailnieuwsbrief

      Redactie Bijgespijkerd
      22/03/2019
    • 8 benaderingen voor een digitale strategie

      Ment Kuiper
      09/02/2018
    • 17 conversieverhogende tips voor e-mail – deel 2 van 2

      Redactie Bijgespijkerd
      31/12/2017
    • 17 conversieverhogende tips voor e-mail – deel 1 van 2

      Redactie Bijgespijkerd
      29/12/2017
    • 7 tips om meer aanmeldingen voor je nieuwsbrief te genereren

      Redactie Bijgespijkerd
      09/12/2017
  • Advertising
    Willekeurig
    • media

      8 Tips voor effectieve inzet van sociale media

      Redactie Bijgespijkerd
      12/11/2017
      Bijgespijkerd, Content, Social media, Social Media Advertising
    Recent
    • Optimaal klantcontact

      5 simpele stappen die zorgen voor een optimaal klantcontact

      Astrid Hendrikx
      18/06/2019
    • Targetting op LinkedIn

      4 adviezen voor targetting op LinkedIn voor B2B-marketeers

      Redactie Bijgespijkerd
      28/03/2019
    • 6 tips voor social media ads

      Redactie Bijgespijkerd
      23/01/2018
    • facebook

      5 KPI’s voor het meten van Facebook video’s

      Redactie Bijgespijkerd
      06/10/2017
    • Sociale media. Frequentie en timing!

      Redactie Bijgespijkerd
      27/07/2017
    • real time bidding

      6 Handvatten voor Real Time Bidding

      Redactie Bijgespijkerd
      04/01/2017
  • Strategy
    Willekeurig
    • Boekreview: Klant in de driver's seat - Sjors van Leeuwen

      Evelyne Hermans
      12/02/2013
      Bijgespijkerd, Jongeren & media, online marketing
    Recent
    • Loopbaan digitale marketing

      10 tips om jouw carrière in digitale marketing te versnellen

      Ruud Moors
      30/11/2019
    • Aandachtspunten big data

      17 aandachtspunten voor het succesvol inzetten van big data

      Egbert Jan van Bel
      25/11/2019
    • AI-tools voor contentmarketing

      14 praktische AI-gedreven instrumenten voor contentmarketing

      Redactie Bijgespijkerd
      16/11/2019
    • Veranderkleuren

      Klantgericht worden: de 5 veranderkleuren van je medewerkers

      Wim Gramsma
      23/08/2019
    • Veranderingen

      De 8 cruciale veranderingen die de markt van morgen bepalen

      Mike Hoogveld
      18/08/2019
    • Tips CX-verbetering

      4 doortastende tips voor de verbetering van de klantbeleving

      Redactie Bijgespijkerd
      26/07/2019
  • Branding
    Willekeurig
    • article placeholder

      Stockfoto of een fotograaf inschakelen?

      Coen Jacobs
      12/02/2009
      Online branding
    Recent
    • Value marketing

      4 waardevolle effecten maken value marketing tot een succes

      Jaap Favier
      07/11/2019
    • Waarom hebben deze 14 welbekende merken hun logo veranderd?

      Jeroen van der Zwet
      16/09/2019
    • Ontwikkelingen contentmarketing

      5 cruciale ontwikkelingen in de wereld van contentmarketing

      Marthijn van Oostveen
      14/06/2019
    • Merkbeleving

      4 manieren om bij klanten een betere merkbeleving te creëren

      Gastblogger
      02/06/2019
    • Visual marketing

      10 tips om met visual marketing het engagement te vergroten

      Karst Otten
      25/04/2019
    • De 4 essentiële functies van een website van een organisatie

      Redactie Bijgespijkerd
      29/03/2019
  • Search
    Willekeurig
    • Websitecriteria

      De 3 belangrijkste criteria voor de beoordeling van websites

      Redactie Bijgespijkerd
      21/04/2019
      Bijgespijkerd, Content, Conversie, Web analytics, Zoekmachinemarketing
    Recent
    • Webcontent

      11 gouden regels voor het schrijven van content voor het web

      Egbert Jan van Bel
      08/12/2019
    • Content is King

      SEO & content: 5 tips voor de creatie van content die werkt

      Rosanne van der Putten
      02/08/2019
    • SEO-handleiding

      Een heldere handleiding voor een zelfstandige start met SEO

      Redactie Bijgespijkerd
      02/07/2019
    • Voice marketing

      5 voorbeelden van succesvolle toepassing van voice marketing

      Redactie Bijgespijkerd
      29/05/2019
    • Zoektermen

      3 alarmbellen voor optimalisatie met de verkeerde zoektermen

      Romano Groenewoud
      22/05/2019
    • De 4 essentiële functies van een website van een organisatie

      Redactie Bijgespijkerd
      29/03/2019

Customer Journey

Home
Customer Journey
Customer journey mapping

De 6 belangrijkste obstakels voor customer journey mapping

Redactie Bijgespijkerd
29/09/2019
Bijgespijkerd, crm, Customer Journey
Voor marketeers die hun merkbeleving en klantervaring willen optimaliseren, is customer journey mapping een krachtig instrument. Helaas komen veel marketingprofessionals er gaandeweg achter dat de initiatieven...

De 5 cruciale ontwikkelingen door de veranderende klantvraag

Egbert Jan van Bel
08/05/2019
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey, online marketing
De aanwassende golf aan technologische innovaties zorgt onontkoombaar voor verandering in de klantverwachtingen. De cruciale vraag is of jouw organisatie adequaat anticipeert op deze ontwikkelingen en mee vera...
Klantgerichte marketing

5 argumenten voor de transitie naar klantgerichte marketing

Egbert Jan van Bel
02/05/2019
Bijgespijkerd, Customer Journey, Digital marketing, online marketing
De term marketing is een samenvoeging van market en getting. Dus, marketing is in principe marktgericht en niet klantgericht. Anders heette het wel customer-getting. Toch? De managers-emotie is dat het risicov...
nextleadership

7 tips om anderen te overtuigen – Nextleadership

Ment Kuiper
21/12/2017
Bijgespijkerd, Community, Customer Journey, leadership
Een strategie ontwikkelen is de eerste stap voor succes. Een gedegen plan, onderbouwd en flexibel opgebouwd, op basis van kennis en inzichten. (meer…)...
customer centricity

In 4 stappen je Customer Centricity in kaart

Ment Kuiper
07/12/2017
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey
Customer centricity omvat de volgende kenmerken: de klant als uitgangspunt klanten laten helpen participeren door klanten in bedrijfsprocessen het sociale perspectief van klanten gebruiken in de s...
Customer Experience

6 tips voor een betere customer experience

Redactie Bijgespijkerd
14/11/2017
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey, online marketing
Vanuit de klant denken, de strategie bepalen vanuit de beleving van de klant of het zorgen voor onderscheidend vermogen op basis van experience. Elke marketeer heeft het ook over de experience voor de klant en ...

Succesvol positioneren – de klant – deel 2 van 3

Redactie Bijgespijkerd
27/10/2017
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey, Digital marketing
  Om producten en diensten met succes te positioneren zijn er 3 elementen die voor een marketeer het succes bepalen: het koopproces je klant de andere aanbieders Wanneer je deze 3 elemente...
content

In 5 stappen succes met afbeeldingen in je strategie

Redactie Bijgespijkerd
15/10/2017
Bijgespijkerd, Content, Conversie, Customer Journey
Het gebruik maken van afbeeldingen in je sociale media strategie kan succesvol zijn als onderdeel van je marketing- en communicatiestrategie. Denk aan de invloed op brand-awareness, engagement, merkperceptie en...
conversie

7 tips om je conversie te verhogen

Redactie Bijgespijkerd
11/10/2017
Bijgespijkerd, Content, Conversie, Customer Journey, Digital marketing
Er wordt veel media ingezet in een journey om de (potentiële) klant te verleiden uiteindelijk het product of dienst te kopen. Elke stap in de journey waar media wordt gebruikt, wordt ook met die media een boods...
overtuigen

5 Tips om mensen te overtuigen

Redactie Bijgespijkerd
28/09/2017
Bijgespijkerd, Conversie, Customer Journey, Neuromarketing
Elke marketingstrategie en elke campagne is erop gericht om mensen te overtuigen en overhalen een actie te ondernemen. Dat kan zijn om iets te kopen, ergens naar toe te gaan, mensen te laten na denken of mensen...
memories

6 tips voor een betere Customer Experience

Redactie Bijgespijkerd
26/09/2017
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey, online marketing
Het ontwikkelen van een experience is de beste optie voor het leveren van een extra toegevoegde waarde aan een klant. Producten zijn nagenoeg vergelijkbaar, prijzen zijn niet altijd meer even onderscheidend en ...
b2b marketing

6 tips voor B2B marketing

Redactie Bijgespijkerd
01/09/2017
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey, Digital marketing
De B2B markt is een benadering van de markt op zich. B2B is anders dan B2C is een uitspraak die vaak door marketeers uitgesproken wordt. Er worden teveel B2C voorbeelden in blogs en boeken behandeld. Opvallend ...
lessen van sun tzu

6 lessen van Sun Tzu

Redactie Bijgespijkerd
30/08/2017
Bijgespijkerd, customer experience, Customer Journey, Digital marketing
Sun Tzu, een generaal uit het Chinese leger die 500 jaar voor Christus, een boek heeft geschreven. Het boek “de kunst van het oorlog voeren” is een standaardwerk over de strategie voor het voeren van een oorlog...
merk versterken

11 Elementen die je merk versterken

Redactie Bijgespijkerd
05/04/2017
Bijgespijkerd, Content, Customer Journey, Digital marketing, Online branding, Social media
Een merk is een belangrijk deel van een marketingstrategie. Een merk roept een associatie op in het denken van de klant. Die associatie sturen wij met onze uitingen, ons logo, onze uitstraling en natuurlijk het...

5 Tips voor je “over ons” pagina

Redactie Bijgespijkerd
22/03/2017
Bijgespijkerd, Content, Customer Journey, Digital marketing
Natuurlijk is de website tegenwoordig de pleisterplaats en ontmoetingsplek voor heel veel klanten met de leverancier. De website wordt ook wel gezien als de winkel, het visitekaartje of de thuisbasis. (meer&he...
  • 1
  • 2
  • 3

Volg ons

RSS Vacatures

  • Projectmanager Marketing & Communicatie - Internetvisie - Ingevuld
  • Marketing & Communicatiemedewerker - Pincvision - Ingevuld
  • Projectleider Online Marketing - Svedex
  • Allround communicatiemedewerker - Kremer BV
  • Product Marketing Manager - Kramp BV

Laat je bijspijkeren!

► Training Service excellence in de praktijk

► Training Klantgericht verkopen - voor niet-verkopers

► Training Klantgericht communiceren

► Training Klantgericht schrijven

► Opleiding digital en online marketing

► Opleiding social media

► Opleiding online marketeer

► Opleiding digitale marketing strategie

► Opleiding content marketing

RSS Laatste nieuws van CustomerTalk

  • Niet-lerende organisaties bestaan binnen tien jaar niet meer 08/12/2019
  • Blockchain en artificial intelligence gemeengoed in finance 07/12/2019
  • Cloud-communicatie kan de klantenservice breder ondersteunen 06/12/2019
  • Niet elke Nederlander waardeert Black Friday en Cyber Monday 06/12/2019
  • PODCAST: De ultieme klantvriendelijkheid van de echte butler 06/12/2019

RSS CustomerTalk – Events & Webinars

  • Leiderschap en organisatie bij digitale transformatie
  • Succesvol merkmanagement, hoe doe je dat?
  • De 5 meest essentiële trends in digital marketing voor 2020
  • Hoe zet je een community op en maak je deze succesvol?
  • Hoe bouw je een AI-model in één dag?

Laatste berichten – social

  • Emoticons

    11 voorbeelden van het gebruik van emoticons op social media

    Jeroen van der Zwet
    28/10/2019
  • Influencers

    10 beroemde influencers die de wereld van Instagram domineren

    Redactie Bijgespijkerd
    22/10/2019
  • Spelregels

    De 5 belangrijkste nieuwe spelregels voor marketing en sales

    Laura Nuhaan
    08/09/2019

Laatste berichten – Digital

  • Loopbaan digitale marketing

    10 tips om jouw carrière in digitale marketing te versnellen

    Ruud Moors
    30/11/2019
  • Aandachtspunten big data

    17 aandachtspunten voor het succesvol inzetten van big data

    Egbert Jan van Bel
    25/11/2019
  • AI-tools voor contentmarketing

    14 praktische AI-gedreven instrumenten voor contentmarketing

    Redactie Bijgespijkerd
    16/11/2019

Recent

  • Webcontent

    11 gouden regels voor het schrijven van content voor het web

    Egbert Jan van Bel
    08/12/2019
  • Loopbaan digitale marketing

    10 tips om jouw carrière in digitale marketing te versnellen

    Ruud Moors
    30/11/2019
  • Aandachtspunten big data

    17 aandachtspunten voor het succesvol inzetten van big data

    Egbert Jan van Bel
    25/11/2019
Privacy en cookies: Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op deze website, ga je akkoord met het gebruik hiervan.
Voor meer informatie, onder andere over cookiebeheer, bekijk je: Cookiebeleid

Pagina’s

  • Over Bijgespijkerd
  • Externe links
  • Adverteren
  • Bijgespijkerd Trainingen
  • Disclaimer
  • Whitepaper download
  • Events
  • Onze bloggers
© 2018 Bijgespijkerd | Disclaimer | Website door Mark Lanphen