Om producten en diensten met succes te positioneren zijn er 3 elementen die voor een marketeer het succes bepalen:...
Het gebruik maken van afbeeldingen in je sociale media strategie kan succesvol zijn als onderdeel van je marketing- en communicatiestrategie....
Er wordt veel media ingezet in een journey om de (potentiële) klant te verleiden uiteindelijk het product of dienst te...
Elke marketingstrategie en elke campagne is erop gericht om mensen te overtuigen en overhalen een actie te ondernemen. Dat kan...
Het ontwikkelen van een experience is de beste optie voor het leveren van een extra toegevoegde waarde aan een klant....
De B2B markt is een benadering van de markt op zich. B2B is anders dan B2C is een uitspraak die...
Sun Tzu, een generaal uit het Chinese leger die 500 jaar voor Christus, een boek heeft geschreven. Het boek “de...
Een merk is een belangrijk deel van een marketingstrategie. Een merk roept een associatie op in het denken van de...
Natuurlijk is de website tegenwoordig de pleisterplaats en ontmoetingsplek voor heel veel klanten met de leverancier. De website wordt ook...
Neuromarketing is gericht op het succesvol inzetten van media en content, woord en beeld, om vanuit onze hersenactiviteit mensen te...
Het meeste geld wordt uitgegeven om klanten te werven. Toch is het zinvol en kan het zelfs leiden tot meer...
Het onderscheidend vermogen wordt steeds vaker gebaseerd op het leveren van een experience. Op het moment dat er geen onderscheidend...
Customer Experience is voor marketeers het instrument om onderscheidend te zijn in de huidige markt die vanuit online en offline...
Klanten zijn net mensen en Van Bel heeft zijn boek niet voor niets “Kloteklanten” genoemd. Toch zijn klanten uiteindelijk wel...
Storytelling gaat het over het vertellen van een verhaal in een cross media strategie of campagne. Het is namelijk een...