Bijgespijkerd Trainingen

Snel en compact jouw marketingkennis updaten? Direct toepasbaar in jouw dagelijkse werkomgeving? Dat kan met de vele korte en praktische trainingen van Bijgespijkerd.

De trainingen geven je in korte tijd die kennis die nodig is om je werk beter te kunnen uitvoeren en te optimaliseren. Zo bespreek je de ene dag jouw vraag tijdens een training, de volgende dag ga je direct aan de slag met de nieuwe kennis & vaardigheden en zie je meteen het effect van de training.

Kenmerkend voor de Bijgespijkerd Trainingen zijn:

  • kwaliteit met enthousiaste en ervaren trainers
  • actuele, praktijkgericht en direct toepasbare kennis
  • netwerk van deskundigen om je verder te helpen
  • toegang tot onderzoek en vakcontent
  • kortingen op studiedagen en evenementen

De trainingen worden gegeven door onze kennispartners Beeckestijn Business School en CustomerTalk.

Beeckestijn

De trainingen bij Beeckestijn Business School worden gegeven rondom 1 specifiek onderwerp waarbij de nadruk ligt op “how-to”. Kernwoorden hierbij zijn: praktisch, doelgericht en direct toepasbaar. In een halve dag tot maximaal 4 dagen krijg je meer dan voldoende handvatten om met bijvoorbeeld Google Adwords of e-mailmarketing binnen jouw organisatie aan de slag te gaan of om deze te verbeteren.

De trainingen bij Beeckestijn:

Agile MarketingMarketing Intelligence voor marketeers
Blogs schrijvenOnline communicatie voor de (semi)overheid
Community ManagementOnline Crisiscommunicatie
Conversie OptimalisatieOnline Persuasion
Customer Journey MappingOnline Reputatiemanagement
Datavisualisatie & StorytellingOnline video maken (smartphone)
Digital & WebanalyticsSchrijven voor online
E-mailmarketingSchrijven voor SEO
Facebook AdverterenSEO
GDPR voor MarketeersStorytelling
Google AdwordsUsability, Experience & Conversie
Google Analytics BasisVideo Marketing
LinkedIn AdverterenYouTube Adverteren
CustomerTalk

De trainingen die CustomerTalk aanbiedt, zijn ontwikkeld door echte klantprofessionals. Met als doel je collega’s in het contact met klanten het hoogste rendement voor zowel de klant als de organisatie te laten realiseren.

De trainingen bij CustomerTalk:

Service excellence in de praktijkKlantgericht verkopen – voor niet-verkopers
Klantgericht communicerenKlantgericht schrijven