6 tips voor social media ads

Het inzetten van advertenties in de sociale media wordt steeds vaker toegepast. Niet altijd met succes en we mogen ook niet denken dat het inzetten van sociale media een soort laatste reddingsactie is die altij...
media

8 Tips voor effectieve inzet van sociale media

De marketingmix omvat de samenstelling van strategische keuzes rondom Prijs, Plaats, Product en Promotie. Dat ligt voor de hand. Het is ook vanzelfsprekend dat uit diezelfde invalshoek deze combinatie vanuit Pr...
facebook

5 KPI’s voor het meten van Facebook video’s

Het produceren van bewegend beeldmateriaal of een video trekt de aandacht. Het blijkt uit onderzoek dat de aandacht van mensen wordt getrokken door video’s maar ook de impact van de video’s op het gedrag van de...

Sociale media. Frequentie en timing!

Sociale media zijn niet weg te denken uit een marketingstrategie. In die strategie krijgt de inzet van sociale media een rol. Goede werkwijze voor de uitwerking is ontwikkelen van een customer journey, denken v...
real time bidding

6 Handvatten voor Real Time Bidding

Een ontwikkeling in het aankopen en verkopen van mediaruimte is gebaseerd op de trend Real Time Marketing. Steeds meer en vaker inspelen op veranderende situaties en reageren op resultaten. (meer…)...
social-media-advertising

6 Professionele tips voor social media

Het inzetten van media die ook wel sociale media wordt genoemd houdt onze voortdurende aandacht. Is ook logisch omdat de mensen anders gaan werken en omgaan met de sociale media maar ook de mogelijkheden die de...
social media template

Meer succes met sociale media

Sociale media hebben veel effect in een marketingstrategie. Deze template is bedoeld om de handvatten te geven het inzetten van sociale media nog succesvoller te kunnen doen. (meer…)...
retargeting

8 Weetjes voor Retargeting

Retargeting, ook wel behaverial targeting genoemd, is een vorm van marketing waarbij daadwerkelijk gebruik gemaakt wordt van daadwerkelijk gedrag van klanten. (meer…)...
online advertising

De basis voor succes met online advertising

Adverteren online is onlosmakelijk verbonden met elke vorm van cross media strategie. Soms ligt het zo voor de hand dat marketeers er over heen kijken en er geen aandacht aan schenken. En dat terwijl een zeer s...
doen en niet doen

Wat doe je wel en wat niet op Sociale Media!

Iedereen heeft 1 of meerdere accounts op verschillende sociale media. Facebook, LinkedIn, Pinterest, Youtube, Twitter, Instagram en Whatsapp zijn de meest gebruikte en bekende sociale media. (meer…)...
cross media strategie

Tips voor betere Cross Media Strategie

Of het nu Omnichannel, multichannel, cross of geïntegreerd heet, er is geen campagne te bedenken die niet uit meerdere kanalen bestaat. Succesfactoren voor deze integratie zijn onder andere goede klantkennis en...
facebook

Facebook in een Business omgeving

Het blijft een discussie op zich. B2B marketing versus B2C marketing. Volgens een groep professionals zitten er verschillen tussen die 2 marketingbenaderingen en volgens aan aantal andere professionals zijn er ...
app-en

Whatsapp als marketinginstrument

Whatsapp is al een tijdje de absolute marktleider op het gebied van text messaging. De app is geïnstalleerd op maar liefst 9,7 miljoen smartphones in Nederland, en het is dan ook de meest populaire app van het ...