4 tips voor het voorraadbeheer in e-commerce

Door Arjan NieuwbeertaWil je altijd en overal inzicht hebben in de goederenstroom van jouw e-commerce? Dan is het verstandig om gebruik te maken van voorraadbeheersoftware. Dankzij voorraadsoftware werk je ...

5 Digital Marketing elementen – deel 1 van 2 delen

Digital Marketing is een breed begrip. In de ontwikkeling van het ontstaan van internet is ons werkveld marketing breder geworden. Naast de offline elementen, above en below the line, zijn er veel online mogeli...

4 e-commerce-trends in 2017

Als je een webshop hebt, of werkt voor een webshop, is het belangrijk om de trends in de gaten te houden. Je wilt natuurlijk op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen. Na het starten van de webshop is ...

De 5 redenen om een kassasysteem te gebruiken

De kassa speelt een belangrijke rol in elke winkel. Of het nou om een webwinkel gaat, een fysieke winkel, of allebei. Het is daarom belangrijk dat je kassasysteem goed aansluit bij de winkel. Een point-of-sale-...
Retailtrends

De 10 belangrijkste trends in retail in 2017

Geen industrie verandert sneller dan de retailsector. Wie had vijf jaar geleden gedacht dat een bestelling nu ook per drone afgeleverd kan worden? De retailindustrie groeit gestaag door en wie hier niet in meeg...
hoe-kopen-consumenten

Hoe kopen consumenten?

Het ontwikkelen van een customer journey, buyer journey of klantreis is een veel voorkomend thema bij marketing- en communicatieprofessionals. Er is ook een grote variatie aan journeys te zien, van zeer eenvoud...
experience b2b

De 6 peilers voor B2B Customer Experience

We weten het allemaal. Het onderscheidend vermogen, de toegevoegde waarde voor een klant, zit met name in de beleving die een klant heeft bij een leverancier. Vaak wordt dan verwezen naar de B2C markt waar dat ...
tevreden klant

Wat verwacht een klant van ons?

We draaien alles om. We gaan niet nadenken hoe we beter een instrument kunnen inzetten maar beginnen de blog vanuit de klant. Wat zijn nu elementen die klanten van ons verwachten? Wat wil een klant dat wij van ...
cross media strategie

Tips voor betere Cross Media Strategie

Of het nu Omnichannel, multichannel, cross of geïntegreerd heet, er is geen campagne te bedenken die niet uit meerdere kanalen bestaat. Succesfactoren voor deze integratie zijn onder andere goede klantkennis en...
klantreis

Het fundament voor een klantreis

Het ontwikkelen van een customer journey of een buyer journey is een instrument om goed inzicht te krijgen in de gedragingen van (potentiële) kopers van je product of dienst. (meer…)...