Elke marketeer zoekt naar slimme tactieken om zoveel mogelijk B2B-leads te genereren. En krachtige contentmarketing is dan natuurlijk een serieus onderdeel van je online leadgeneratie. Succesvol schrijven voor...
Google heeft de verbinding tussen YouTube en Google Analytics volledig verbroken. Dit betekent dat je nieuwe manieren moet vinden om alle gepersonaliseerde gegevens te volgen die via jouw kanaal gaan. Onlangs ...
Heb jij moeite om leuke, inspirerende content te maken? Ontbreekt het je soms aan creativiteit? Ga dan aan de slag met brainstormtechnieken die je helpen om mooie content te schrijven. We geven je 6 ideeën. ...
19 contentmarketeers delen hun mening over Clubhouse, TikTok en andere kanalen Als alle coole mensen op TikTok, Clubhouse, Twitter Spaces of Spotify Greenroom zitten. Moet jouw merk hier dan ook bij zijn? V...
Consumenten spiegelen zich het liefst aan echte mensen. Authenticiteit is belangrijk voor de meeste consumenten. Maar hoe creëer je die authenticiteit? Tip: maak content met je eigen klanten! (meer&he...
Canva is in korte tijd uitgegroeid tot dé design tool voor iedereen die op een eenvoudige, snelle manier professionele content wil creëren. De tool is dan ook erg populair. Ervan uitgaande dat jij als conte...
YouTube zag vorig jaar een ongekende stijging van het gebruik tijdens de pandemie. Ook introduceerde YouTube nieuwe functies zoals Shorts, waarmee je tot 60 seconden verticale video’s kunt maken. In ond...
Je kunt inhoudelijk de spijker op z’n kop slaan, maar alleen met het juiste content bereik je de klant en de Google-posities waar je op hoopt. Maar zo bepaal je de juiste content in 3 stappen: (meer&he...
Het is vakantietijd, dus het mag wel wat luchtiger. Daarom aandacht voor reizen. Columbus Travel, een bekend Nederlands reismagazine, vroeg Nederlandse reizigers om zeven nieuwe wereldwonderen te nomineren. Bi...
De zomervakantie is begonnen. Voor marketeers is dat altijd een uitdagende periode. Meer mensen op vakantie betekent minder (online) interactie op de marketingkanalen. Dit leidt uiteraard ook tot minder verko...
Er wordt heel veel content geproduceerd. Dit betekent dat je constant in strijd bent met andere bedrijven om aandacht Alleen de echte thought leaders in de branche claimen de aandacht van het publiek. Daa...
Content marketing en zoekmachine optimalisatie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Hoe fantastisch je content ook is, als niemand je kan vinden, heeft het weinig zin. En wil je dat mensen jouw bedrijf vin...
In dit digitale tijdperk is de website van je bedrijf dé plek waar potentiële klanten met jouw organisatie kennismaken en contact kunnen leggen. Het is van essentieel belang regelmatig een audit uit te voeren ...
Het is alom bekend dat data het nieuwe goud is. Marketeers gebruiken data niet alleen om hun campagnes beter af te stemmen op de doelgroep, maar ook om de impact van die campagnes te meten. Cijfers alleen vert...