Een goede content strategie helpt bij het realiseren van de marketingdoelstellingen. Vaak is de content gericht op engagement, traffic of binden van klanten. Waar de content strategie op vast loopt is het produ...
Het vertellen van een verhaal is nog steeds de beste basis voor het werven van klanten, immers een goed verhaal beklijft beter. Daar zijn de marketeers het wel over eens. In veel ondernemingen zien we dat de ma...
Het maken van een persona is een proces dat niet in 1 middag uitgewerkt kan worden. Een persona is een weergave, archetype van je klant. Discussie ontstaat wel of je een persona maakt van de huidige klant, die ...
Een headline schrijven doen we allemaal wel eens. Een kopregel boven een alinea in een email, een header op een website of een pakkende regel op een banner. Alle kopregels of headlines hebben uiteindelijke hetz...
Het is natuurlijk onmogelijk om als marketeer alles te weten en te kunnen. Wil je als online marketeer succesvol zijn dan moet je kiezen: of je wordt een specialist of je wordt een generalist (meer&h...
Succes hebben met content is een eerste stap. Op basis van die content heb je een plan uitgezet om lezers te werven. Daardoor is natuurlijk het bezoekersaantal gestegen en geven we aan dat er succes is. Maar ho...
Vaak is de doelstelling van een contentmarketing-strategie om bezoekers naar de website te trekken en op deze wijze leads kunnen genereren. Is jouw contentmarketing en de contentstrategie wel ingericht op het g...
Het bouwen van een website vraagt om veel inhoudelijke kennis en technische inzichten. De technologische mogelijkheden ontwikkelen zich in snel tempo dus ook de mogelijkheden die er zijn om in een website op te...
De reden om een contentstrategie te ontwikkelen ligt vaak in een marketingvraag. Vanuit marketingperspectief is het uitgangspunt meestal, klanten werven en klanten behouden. (meer…)...
Contentmarketing. Wie gebruikt het niet in zijn strategie. Een omschrijving van contentmarketing die vaak wordt gehanteerd is “het produceren van die content die leidt tot business”. (meer…)...
We schrijven plannen, ontwikkelen een strategie, denken vanuit de doelen van de organisatie, zijn bezig op termijn. Punten die herkenbaar zijn voor de huidige marketing- en communicatieprofessional. (meer&hell...
Content is niet meer weg te denken in de huidige marketingstrategie. Elke marketeer weet dat zijn klant meer tevreden wordt en nieuwe klanten beter geworven kunnen worden met goede content. (meer…)...
Er wordt veel geld geïnvesteerd in contentmarketing. Content en het op de markt brengen van content is een belangrijke schakel in de customer journey om het succes te boeken. (meer…)...