Leestijd: ca. 1 minuten

Bijgespijkerd krijgt vanaf volgende week een muziekaal/artistiek tintje. We mogen Erik Luyten van festivalorganisatie ZXZW verwelkomen in ons team. Hij zal regelmatig op Bijgespijkerd gaan bloggen.

Erik Luyten
Erik is de online marketeer van festivalorganisatie ZXZW, een Tilburgs festival voor independent culture dat voorloper is op het gebied van Social Media. Zo stelde ze onder andere pas geleden hun verdienmodel openlijk beschikbaar voor co-creatie. Erik heeft reeds ervaring met bloggen voor onder andere De Pers, 3voor12 en podiuminfo.nl. Op Bijgespijkerd gaat Erik proberen wekelijks een bijdrage te leveren vanuit zijn unieke ervaring.

Over de auteur

Sjef is social media strateeg. Hij is Commercieel Directeur en DGA bij DailyDialogues en is oprichter van Bijgespijkerd.

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.