Leestijd: ca. 2 minuten

NIMAstudents is het jongereninitiatief van Nima, gerund door studenten. Op 11 februari organiseren zij in samenwerking met Microsoft het event ‘Nieuwe media en de impact voor de marketeers’ op Schiphol.

Thera Vinkesteijn (Business Development Manager, TNT Post), Alexander Vlasblom (Marketing Director, Netsize), Dennis Stolk (Marketing Manager, Rabo Mobiel) en natuurlijk Microsoft delen hun ervaringen met jouw en vertellen hoe zij omgaan met nieuwe media binnen hun bedrijf.

Programma

13.00 Ontvangst
13.30 Welkomstwoord door Gonnie Been – Microsoft
13.40 Openingswoord NIMA Students
14.00 Presentatie en discussie Thera Vinkesteijn, TNT Post
14.30 Presentatie en discussie Alexander Vlasblom, Netsize
15.00 Break
15.15 Presentatie en discussie Dennis Stolk, Rabo Mobiel
15.45 Presentatie en discussie Maarten Sonneveld, Microsoft
16.45 Workshop o.l.v. Sabine Hess, Microsoft
17.15 Borrel, diner en ruimte voor dialoog en rondkijken bij Microsoft

Datum/tijd:11 februari 2009 om 13:00 uu
Prijs:NIMA lid (obv studentenlidmaatschap): € 10 incl. BTW / geen lid (en niet-studenten): € 20 incl. BTW
Locatie:Microsoft, Schiphol
Organisator:NIMA Students

Mocht je interesse hebben je aan te melden, dat kan op: http://www.nima.nl/Formulier_AanmeldenBijeenkomst.aspx?id=787 Bijgespijkerd zal tevens aanwezig zijn voor de nodige informatieverschaffing.


Over de auteur

Sjef is social media strateeg. Hij is Commercieel Directeur en DGA bij DailyDialogues en is oprichter van Bijgespijkerd.

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.