Leestijd: ca. 2 minuten

Op donderdag 5 februari a.s. zal het marketingevenement Vision 2009: Online Marketing plaatsvinden op de Universiteit van Tilburg. Een uitgelezen kans om meer theoretische en praktische kennis te genereren over Online Marketing.

Vision 2009 heeft een dagvullend programma en is bedoeld voor zowel studenten als bedrijfsbezoekers en wetenschappers. Het ochtendprogramma bestaat uit lezingen van Pim van der Feltz (Country Manager Google Nederland), Wilfried Gradus (Marketing and Sales Manager Alice) en Harold Miesen (Online Marketing docent Universiteit van Tilburg).
Tijdens het middagprogramma zullen sprekers van vooraanstaande bedrijven zoals Transavia, TNT en SNS Bank parallellezingen en workshops verzorgen (waaronder een workshop van ondergetekende van PauwR Internetmarketing) en als knallende afsluiter zal Jeroen Mol een presentatie geven over de nieuwste trend op het gebied van online marketing; augmented reality.

Het bijwonen van dit evenement zal voor u ongetwijfeld leiden tot vernieuwde inzichten in de wijze waarop Online Marketing deel uit kan maken van uw marketingstrategie.

Op de website www.vision-tilburg.nl vindt u een volledig overzicht van het dagprogramma en vind u meer informatie over de lezingen. Op deze website vind u tevens de mogelijkheid om u in te schrijven voor Vision 2009.

Download en print het inschrijfformulier voor bedrijfsbezoekers op www.vision-tilburg.nl. Graag verwelkomen wij u op donderdag 5 februari. Wegens een deelnemerslimiet voor de workshops raden wij u aan vóór 22 januari, 2009 in te schrijven. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u contact opnemen met de commissie Vision van Asset | Marketing Association Tilburg via vision@asset-matilburg.nl of telefonisch via 013 – 466 30 44.

Over de auteur

Pieter Voogt is eigenaar van PauwR Internetmarketing, bureau voor o.a. Zoekmachinemarketing, Webanalytics en Social Media Marketing.

6 reacties

  1. Pieter van Luijt

    Ik werd via mijn opleiding ook al geinformeerd over dit event. Er kwamen een aantal interessante sprekers. Echter is er zoveel keus (in het middag programma) dat ik kan kiezen ;)! Wat zijn de aanraders?

    Beantwoorden
  2. Jeroen van Leeuwen

    Pieter, via welke opleiding ben je geinfomeerd?Ben benieuwd. Ik vind het moeilijk om te kiezen welke lezingen en workshops ik je aanraad voor het middagprogramma maar op http://www.vision-tilburg.nl vind je over de meeste in ieder geval een voorproefje. Kijk maar even welke in je interessegebied liggen.
    Tot 5 februari!

    Beantwoorden
  3. Pieter van Luijt

    Ik studeer Commerciële Economie aan de Fontys Hogeschool Marketing Management in Eindhoven. Momenteel ben ik aan het afstuderen met een project omtrent het gebruik van social media. De site levert inderdaad voldoende informatie om een goede keuze te kunnen maken.

    Ik denk dat mijn voorkeur uit gaat de s1: workshop van Reinout Wolfert en de s2: lezing over crowdsourcing.

    In ieder geval tot 5 februari!

    Beantwoorden
  4. Thijs Hoonings

    Goed om te zien dat er in Eindhoven reclame gemaakt word voor dit event!

    Pieter, spoor ook zeker je klasgenoten en vrienden aan om langs te komen hier in Tilburg. Het belooft een zeer interessante dag te worden met een spetterende slotact.

    Tot 5 februari!

    Beantwoorden
  5. Sjef Kerkhofs

    Lijkt me een interessant event. Jammer dat Joseph Jaffe toch niet is doorgegaan jongens, maar de ‘line-up’ is nog steeds prima! Kan er helaas zelf niet bij zijn aangezien ik voor Bijgespijkerd aanwezig ben bij de Social Strategy Talk in Amsterdam om daar live te bloggen.

    Beantwoorden

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.