Leestijd: ca. 2 minuten

De maanden juli en augustus zijn bij uitstek vakantiemaanden. Ook de ideale maanden om je marketingkennis bij te spijkeren. Maar welke boeken moet je nu lezen? Wij als redactie van Bijgespijkerd hebben alvast 15 boeken voor je uitgezocht .

Hier zijn 15 Nederlandse marketingboeken die je deze zomer zou moeten lezen: (In willekeurige volgorde)

  1. “De Marketingbijbel” door Karel Jan Alsem
  2. “Online Marketing Expert in een Week” door Jeroen Bertrams
  3. “Marketingplan op 1 A4” door Kees Ahaus en Rik Riezenbos
  4. “Marketingcommunicatiestrategie” door Jeroen B. van der Sluis en Edith Smit
  5. “De Conversation Manager” door Steven Van Belleghem
  6. “Merkpositionering” door Rik Riezenbos en Jaap van der Grinten
  7. “Online Brand Identity” door Steven de Jong
  8. “Het Merkbaarheidsboek” door Marc van Eck en Ellen Leenhouts
  9. “Marketingcommunicatie in 14 stappen” door Thijs van Dijk en Koert Bakker
  10. “Content! Zuurstof voor je klanten” door Antal de Waij
  11. “Verleiden op internet” door Aartjan van Erkel
  12. “Guerilla marketing” door Cor Hospes
  13. “Online invloed” door Bas Wouters
  14. “SuperSocial” door Elja Daae
  15. “De Wet van Snuf” door Jos Burgers

Deze boeken bieden waardevolle inzichten in marketingstrategieën, merkpositionering, digitale marketing en andere relevante onderwerpen binnen de Nederlandse context. Ze zijn geschreven door gerenommeerde Nederlandse marketingexperts en kunnen je helpen je marketingvaardigheden te verbeteren.

Over de auteur

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.