Leestijd: ca. 2 minuten

 

De vierde editie van de Google Analytics Users Conference wordt in Amsterdam op 20 & 21 november gehouden! Samen met Google Nederland organiseren negen Google Analytics Certified Partners een tweedaags congres. Deze editie richt zich op het optimaliseren van Adwords met gebruik van Google Analytics en Bijgespijkerd is erbij. Maar dat niet alleen, wij hebben een mooie aanbieding voor jullie.

Google Analytics User Conference 2012 – AdWords Edition

Wanneer: 20 november – Training Day & 21 november – Conference Day
Waar: Taets Art and Event Park Zaandam/Amsterdam

Op de Training Day (20 november) zie je wat er allemaal mogelijk is met Google Analytics. Perfect voor bureaus, MKB-ers, marketing- en communicatieprofessionals. Deze dag richt zich op ‘Beginning en Intermediate level’ gebruikers die meer uit Google Analytics en AdWords willen halen. Leer je AdWords campagne te optimaliseren met Analytics tijdens één van de diverse workshops. Ook kan je jouw site tijdens een van de clinics door consultants laten toetsen.

De Conference Day (21 november) gaat de diepte in, gericht op ‘Power Users’, zoals marketeers, business- & webanalisten. De Google keynote sprekers en de Google Analytics Certified Partners belichten de meest geavanceerde mogelijkheden van Google Adwords in verschillende MasterClasses. Ze geven je een kijkje in de nabije toekomst, opties voor conversieverbetering en nog veel meer. Keynote sprekers van Google die nu bekend zijn: Stefan Schnabl, Product Manager Google Analytics en Joris Merks, Research Manager bij Google.

Ontdekken welke dag bij jou past? Ga naar http://www.gauc.nl/.

En we hebben een interessante aanbieding: Nu €150,- korting voor lezers van Bijgespijkerd met de kortingscode: 31PWGA12

Over de auteur

Pieter Voogt is eigenaar van PauwR Internetmarketing, bureau voor o.a. Zoekmachinemarketing, Webanalytics en Social Media Marketing.

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.