Zoekmachine optimalisatie. Voor iedereen wel een bekend begrip. Maar is ook de daadwerkelijke toepassing duidelijk? Vaak praten we over SEO, waarbij de correctheid en actualiteit niet centraal staan. (meer&hel...
Marketing campagnes worden complexer. Mensen gebruiken media anders, er worden meer verschillende soorten media gebruikt, de media worden op verschillende momenten gebruikt en het gedrag van mensen is door de m...
Zoekmachinemarketing is iets waar je als moderne marketeer niet meer onderuit kan. Je moet eerst en vooral je SEO helemaal op orde hebben, maar daar stopt het niet. (meer…)...
Na de investering op het vergroten van de traffic en verhogen van de bezoekersaantallen op de website, is het belangrijk om na te denken over de engagement van de bezoeker. (meer…)...
We investeren veel in het verhogen van de traffic naar de website. De conversie op de website is uiteindelijk natuurlijk de volgende succesfactor. (meer…)...
Zoekmachinemarketing optimalisatie is belangrijk en hot. Elke marketeer beheert wel één of meerdere websites en wil dat die websites boven aan verschijnen in de ranking door Google. (meer…)...
Voor het samenstellen van de cross media strategie maar ook het uitvoeren van de verschillende campagnes is het nodig om je klant goed te kennen. Een methode om daar goed mee om te gaan is het werken met een pe...
Het einde van het jaar nadert. Dan bezinnen we vaak over het afgelopen jaar en maken plannen voor het komende jaar. De redactie van Bijgespijkerd helpt je daar bij door het verstrekken van praktische informatie...
Event Driven Marketing 3.0 (EDM) is een belangrijke factor voor succes bij een (online) campagne. In 7 fasen maak je een duidelijke en succesvolle campagne waarbij events de basis vormen. Fase 1: Reg...
Wilt u: meer inzicht in behoeften van klanten en prospects en de vragen waar zij mee zitten; meer inzicht in de kooprijpheid van een lead; de conversie van lead naar klant verhogen; de s...