De grootste en meeste investeringen in een website gaan naar het bouwen van de website (frontend, backend en stijl). Tweede aandacht gaat daarna uit naar het genereren van traffic. (meer…)...
Contentmarketing. Wie gebruikt het niet in zijn strategie. Een omschrijving van contentmarketing die vaak wordt gehanteerd is “het produceren van die content die leidt tot business”. (meer…)...
Met investeringen in traffic vergroten en de engagement op je website is het moment van de waarheid aangebroken. De bezoeker moet gaan converteren naar een succes. (meer…)...
Na de investering op het vergroten van de traffic en verhogen van de bezoekersaantallen op de website, is het belangrijk om na te denken over de engagement van de bezoeker. (meer…)...
We investeren veel in het verhogen van de traffic naar de website. De conversie op de website is uiteindelijk natuurlijk de volgende succesfactor. (meer…)...
Zoekmachinemarketing optimalisatie is belangrijk en hot. Elke marketeer beheert wel één of meerdere websites en wil dat die websites boven aan verschijnen in de ranking door Google. (meer…)...
Het meten van de conversie op websites is de basis voor het succes van de website. Het is echter vaak complex, althans zo wordt gedacht, om de conversie te verbeteren. (meer…)...
Op dinsdag 20 en woensdag 21 november vond de vierde editie van de Google Analytics Users Conference plaats in Taets Art and Event Park, te Zaandam. Het event stond dit jaar speciaal in het teken van Google AdW...
De vierde editie van de Google Analytics Users Conference wordt in Amsterdam op 20 & 21 november gehouden! Samen met Google Nederland organiseren negen Google Analytics Certified Partners een twee...
Eind juli maakte Google bekend dat er plannen waren om retargeting via Google Analytics mogelijk te maken. Inmiddels is deze optie ook in Nederland volledig uitgerold. Het is dus inmiddels mogelijk om bezoekers...
Over iets minder dan een maand is het weer zover: het jaarlijkse Webanalytics congres 2012. Dit evenement wordt op 14 en 15 maart gehouden in Utrecht. Dankzij MeasureWorks komt de professor onder de webanal...
De ervaring leert dat websitebouwers vaak door de bomen het bos niet meer zien als het gaat om het plaatsen van codes in webpagina's voor conversiemeting, affiliatemarketing, retargeting etc. PauwR schep...
Het is belangrijk om doelen in te stellen in Google Analytics. Hiermee kun je het rendement van je website meten. Het is mogelijk om binnen Google Analytics doelen en trechters aan te maken om te analyseren waa...
Wereldwijd delen 100.000-en websites de gegevens over hun websitebezoek anoniem met Google via Google Analytics. Deze gegevens waren via Google Analytics toegankelijk via het speciale Benchmarketing rapport. Go...