Leestijd: ca. 2 minuten

Net als vorig jaar zal Pondres in samenwerking met MWM2 het social media onderzoek (SMO) gaan uitvoeren. Het onderzoek  is het vervolg op een onderzoek dat vorig jaar uitgevoerd is. Vast bij een aantal van jullie nog wel bekend.

In lijn de verwachting gaat het onderzoek SMO2012 heten (hashtag #SMO2012). Om de juiste resultaten te krijgen en voldoende respondenten, vraagt Pondres om je medewerking! Ben jij betrokken bij of verantwoordelijk voor social media binnen je bedrijf, dan voldoe je aan het profiel om mee te doen aan het onderzoek. Onder de respondenten wordt een IPAD2 verloot! Tevens krijgen deelnemers naderhand het onderzoek toegestuurd.

KLIK HIER VOOR DE ENQUETE

Om een kleine indicatie te geven van het onderzoek, dat geeft o.a. antwoord op de volgende vragen:

  • Waarom wordt er wel of geen social media ingezet?
  • Welke social media kanalen zijn ingezet in 2011?
  • En welke verwacht men in te zetten in 2012?
  • Wat zijn de doeleinden van social media inzet?
  • Heeft men voor deze doeleinden een social mediastrategie?
  • Worden resultaten gemeten en zo ja hoe?

Dit onderzoek gaan wij zowel online als offline onder diverse branches uitvoeren om zo een compleet beeld te krijgen van de ontwikkelingen binnen de markt.

Over de auteur

Bastiaan was verantwoordelijk voor het opzetten van webcare bij Sandd. Nu is hij strateeg en marketeer bij DailyDialogues, een startup in social media outsourcing.

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.