Het is nagenoeg niet meer weg te denken uit een cross marketing strategie, het inzetten van bewegend beeld, films en video’s. We moeten echter wel constateren dat iedereen video’s maakt, het aanbod stijgt dus e...
Een merk is een belangrijk deel van een marketingstrategie. Een merk roept een associatie op in het denken van de klant. Die associatie sturen wij met onze uitingen, ons logo, onze uitstraling en natuurlijk het...
Een website ontwikkelen kost veel tijd, geld en inspanning. Door vooraf goed na te denken wat er wel en niet belangrijk is bij het samenstellen van een briefing voor de website bouwer (intern of extern) is tijd...
Een website ontwikkelen kost veel tijd, geld en inspanning. Door vooraf goed na te denken wat er wel en niet belangrijk is bij het samenstellen van een briefing voor de website bouwer (intern of extern) is tijd...
Een email is zinloos als er geen tekst in staat. De stelling dat “iedereen wel eens tekst heeft geschreven voor een email”, is eerder een waarheid dan een stelling. Wat wel essentieel is is of de tekst ook gele...
Natuurlijk is de website tegenwoordig de pleisterplaats en ontmoetingsplek voor heel veel klanten met de leverancier. De website wordt ook wel gezien als de winkel, het visitekaartje of de thuisbasis. (meer&he...
Bij elke marketingcampagne ben je op zoek naar de waarden die je als richting kunt gebruiken om je kpi’s te bepalen. Deze statistieken veranderen natuurlijk voortdurend en zijn afhankelijk van meerdere factoren...
Een merk is een associatie in het denken van de koper, gebruiker of klant, B2B en B2C. Een goed merk is zeker ondersteunend in een awareness fase en is zeker mede richting gevend aan de uiteindelijke beslissing...
Alle content die wordt geproduceerd heeft te maken met kopregels. Dat kunnen artikelen als deze zijn, whitepapers, blogs maar ook de commerciële berichten bevatten kopregels. (meer…)...
Het onderscheidend vermogen wordt steeds vaker gebaseerd op het leveren van een experience. Op het moment dat er geen onderscheidend vermogen en experience bij een product herkenbaar is, dat gaat de prijs weer ...
Het gebruiken van content en de inzet van media zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Dat is al sinds mensenheugenis zo. Toch krijgt contentmarketing meer aandacht dan ooit en dat is logisch. Content kan nie...
Door Jonathan Scholten Sommige winkels omarmen online marketing, terwijl andere retailers deze marketingmogelijkheden volledig links laten liggen. Als we kijken naar de winkels die hiermee actief zijn, dan z...
Je producten, diensten, merk en business breng je onder de aandacht. Daar zijn legio mogelijkheden voor, online en offline. In dit vijfluik brengen we de business onder de aandacht van mogelijke klanten met de ...