De mate waarin content wordt ingezet in het genereren van leads, het werven van klanten en het nurturen van relaties neemt sterk toe. De content wordt ook steeds professioneler, de kwaliteit van de content spee...
We werken allemaal aan het inzetten van goede content om zo leads te genereren, inbound marketing versterken, thought leader worden of de journey effectiever laten werken. Maar wat is goede content en op welke ...
De B2B markt is een benadering van de markt op zich. B2B is anders dan B2C is een uitspraak die vaak door marketeers uitgesproken wordt. Er worden teveel B2C voorbeelden in blogs en boeken behandeld. Opvallend ...
Sun Tzu, een generaal uit het Chinese leger die 500 jaar voor Christus, een boek heeft geschreven. Het boek “de kunst van het oorlog voeren” is een standaardwerk over de strategie voor het voeren van een oorlog...
Het maken van een persona is een proces dat niet in 1 middag uitgewerkt kan worden. Een persona is een weergave, archetype van je klant. Discussie ontstaat wel of je een persona maakt van de huidige klant, die ...
Veel marketeers willen het eigen bereik vergroten. Dat is een goed streven, met een groter bereik heb je meer kans op succes uiteindelijk. Om dat eigen bereik groter te maken wordt een nieuwsbrief aangeboden. D...
Onder een nextleader verstaan we die mensen die binnen een “onderneming van nu” opereren waarbij er klantcentrisch wordt gedacht. Dat betekent dat de onderneming zichzelf flexibel opstelt, als een kameleon door...
Binnen de marketingstrategie stijgt het aandeel van de e-commerce. Zowel zakelijk alsook consumenten kopen steeds vaker en steeds meer online. Dat betekent dat de marketingstrategie vaker ingericht moet worden ...
Digital Marketing is een breed begrip. In de ontwikkeling van het ontstaan van internet is ons werkveld marketing breder geworden. Naast de offline elementen, above en below the line, zijn er veel online mogeli...
Digital Marketing is een breed begrip. In de ontwikkeling van het ontstaan van internet is ons werkveld marketing breder geworden. Naast de offline elementen, above en below the line, zijn er veel online mogeli...
Marketing is “weten wat de klant wil en hem dat geven”. Inspelen op behoeften van mensen en klanten ligt daaraan ten grondslag natuurlijk. Als je echt weet wat de klant wil dan stem je daar media en middelen op...
Naast alle digitale en online ontwikkelingen, is het niet weg te denken dat we ook offline activiteiten en evenementen in de journey ontwikkelen. Mensen, onze relaties, vinden netwerken nog steeds belangrijk. ...
Een email stuur je en wordt in verschillende email-programma’s door de ontvanger ontvangen. Onder de vele emails die iemand ontvangt is het voor de zender belangrijk dat hij de aandacht trekt. De email moet gel...
Een email stuur je en wordt in verschillende email-programma’s door de ontvanger ontvangen. Onder de vele e-mails die iemand ontvangt is het voor de zender belangrijk dat hij de aandacht trekt. De email moet ge...
Tegenwoordig is iedereen wel betrokken bij het ontwikkelen, ontwerpen en bouwen van een website. Discussie over optimalisatie, layout, design staan dan bovenaan de lijst. Toch is er een aantal factoren die bela...