Het uitrollen van een cross media strategie in meerdere campagnes vraagt om resultaten. Een campagne kost ook geld en die investering willen we terug zien in een goede en hoge conversie. (meer…)...
We roepen het allemaal, de content bepaalt de relatie met de klant. Content moet kwalitatief zijn, moet relevant zijn, moet aansluiten bij de behoeften van de klant. Dat betekent dat je wel vanuit dat perspecti...
Een kopregel is belangrijk. In een zoekmachinemarketing-strategie helpen goede kopregels om de organische vindbaarheid te vergroten bijvoorbeeld. Ook trekt een goede kopregel mensen en zet ze aan tot het lezen ...
Er zijn veel vormen van content. Elke vorm wordt op een specifieke manier door de ontvanger gebruikt. Meest voor de hand liggend is het verschil tussen het bekijken van een video of een vlog en een whitepaper o...
Het genereren van traffic naar de website is een cruciale schakel voor veel marketeers met even zo vele marketingplannen. De website is namelijk vaak de plaats waar de belangrijke stappen in de customer journey...
Het succes voor marketing is dat mensen, B2B en B2c, klant van je worden. Klant is dan een nader te omschrijven begrip en dat kan voor elk soort onderneming of organisatie anders zijn (van begunstiger tot koper...
We investeren veel geld om traffic naar de website zo hoog mogelijk te krijgen, we vergeten dan de aandacht te richten op het vergroten van de conversie. (meer…)...
Met investeringen in traffic vergroten en de engagement op je website is het moment van de waarheid aangebroken. De bezoeker moet gaan converteren naar een succes. (meer…)...
Traffic genereren naar de website is 1, de bezoekers zoveel mogelijk laten converteren is 2. Dat betekent dat je als marketeer op de hoogte moet zijn van de bezoekersreis. (meer…)...
De website staat voor veel marketeers centraal in het genereren van succes. Als marketeer hebben we vaak opdrachten in de lijn van leads genereren door traffic naar de website te vergroten waar dan de conversie...
Bij een goede campagne zit vaak een landingspagina. Vanuit online advertising of een email campagne wordt het bezoek aan de landingspagina gereguleerd. (meer…)...
Het converteren op de website is een bijzaak. Althans als we de meeste conversiepercentages analyseren en gesprekken voeren met de verantwoordelijken van de website. (meer…)...
Marketeers zijn eigenlijk vreemde mensen. Vanuit de definities en omschrijvingen van het werkveld oogt het als een mooi vak. Dieper kijken zijn marketeers eigenlijk mensen met een vak waarvan een deel van het s...
De cruciale succesfactor van cross media strategie is het vergroten van de conversie in de verschillende stappen van de strategie. Je geeft de klant een klantreis (of buyer journey) maar moet hem wel helpen bij...