Content is belangrijk. Je kunt er mensen mee raken en binden, de engagement vergroten, conversie optimaliseren en dus successen boeken. Content is ook belangrijk geworden omdat de mogelijkheden content te gebru...
Natuurlijk is de website tegenwoordig de pleisterplaats en ontmoetingsplek voor heel veel klanten met de leverancier. De website wordt ook wel gezien als de winkel, het visitekaartje of de thuisbasis. (meer&he...
LinkedIn is een belangrijk, vooral zakelijk, sociaal netwerk. Wanneer we naar de penetratie in Nederland kijken dan is de dekking groot, meeste mensen hebben wel LinkedIn. Het dagelijks gebruik van die mensen d...
Alle content die wordt geproduceerd heeft te maken met kopregels. Dat kunnen artikelen als deze zijn, whitepapers, blogs maar ook de commerciële berichten bevatten kopregels. (meer…)...
Het gebruiken van content en de inzet van media zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Dat is al sinds mensenheugenis zo. Toch krijgt contentmarketing meer aandacht dan ooit en dat is logisch. Content kan nie...
We plaatsen met elkaar wat content online. Ook deze blog is weer extra content die is geplaatst in de grootste bibliotheek ter wereld, de online bibliotheek. Ook de meest ongeordende bibliotheek trouwens. (mee...
Er is een verschil tussen een website van bijvoorbeeld een bank of een website van een start-up of kleinere onderneming. Voor de “bank” zullen de 4 stappen minder goed toereikend zijn, voor de start-up of de on...
Het managen van de content en plaatsen van de juiste content via het juiste medium op het juiste moment bij de juiste doelgroep, dat is in eenvoud contentmarketing. Met de toenemende hoeveelheid content, media ...
Weer een marketingstrategie ontwikkelen, je onderscheiden van anderen, denken vanuit kansen. Soms lijken plannen wel erg op elkaar en soms kan succes zoveel dichter bij liggen dan het verbijzonderen van de mark...
Viral Marketing of Viral Content Marketing, het delen van content door derden op een dusdanige wijze dat er veel mensen worden bereikt die anders niet bereikt zouden worden. Een korte omschrijving van Viral (Co...
Het produceren, plannen, verwerken en implementeren van content is een complex vraagstuk. Elk touchpoint in een cross media strategie moet met een gekozen en content leiden tot het succes dat wordt nagestreefd ...
Het produceren, plannen, verwerken en implementeren van content is een complex vraagstuk. Elk touchpoint in een cross media strategie moet met een gekozen en content leiden tot het succes dat wordt nagestreefd ...
Klanten zijn net mensen en Van Bel heeft zijn boek niet voor niets “Kloteklanten” genoemd. Toch zijn klanten uiteindelijk wel de basis en bron voor ons succes. Zowel vanuit marketingperspectief alsook onderneme...
In deel 1 en deel 2 zijn we gestart met 5 thema’s. We gaan in deel 3 door met het ontwikkelen van KPI’s voor het meten van een contentstrategie. De focus ligt dan op de laatste twee thema’s. (meer…)...