Het proces om virale content met succes in te zetten bestaat uit drie stappen te weten: het vinden van een onderwerp het ontwikkelen van de content het onder de aandacht brengen van de content Dez...
Het proces om virale content met succes in te zetten bestaat uit drie stappen te weten: het vinden van een onderwerp het ontwikkelen van de content het onder de aandacht brengen van de content Dez...
Het proces om virale content met succes in te zetten bestaat uit drie stappen te weten: het vinden van een onderwerp het ontwikkelen van de content het onder de aandacht brengen van de content Dez...
De marketingmix omvat de samenstelling van strategische keuzes rondom Prijs, Plaats, Product en Promotie. Dat ligt voor de hand. Het is ook vanzelfsprekend dat uit diezelfde invalshoek deze combinatie vanuit Pr...
Het schrijven van teksten is uitdagender geworden. Naast eisen als relevant en informatief is er ook een ontwikkeling op het lezen via verschillende devices, denk aan smartphone of tablet. (meer…)...
Het gebruik maken van afbeeldingen in je sociale media strategie kan succesvol zijn als onderdeel van je marketing- en communicatiestrategie. Denk aan de invloed op brand-awareness, engagement, merkperceptie en...
Er wordt veel media ingezet in een journey om de (potentiële) klant te verleiden uiteindelijk het product of dienst te kopen. Elke stap in de journey waar media wordt gebruikt, wordt ook met die media een boods...
De mate waarin content wordt ingezet in het genereren van leads, het werven van klanten en het nurturen van relaties neemt sterk toe. De content wordt ook steeds professioneler, de kwaliteit van de content spee...
We werken allemaal aan het inzetten van goede content om zo leads te genereren, inbound marketing versterken, thought leader worden of de journey effectiever laten werken. Maar wat is goede content en op welke ...
Veel marketeers willen het eigen bereik vergroten. Dat is een goed streven, met een groter bereik heb je meer kans op succes uiteindelijk. Om dat eigen bereik groter te maken wordt een nieuwsbrief aangeboden. D...
Digital Marketing is een breed begrip. In de ontwikkeling van het ontstaan van internet is ons werkveld marketing breder geworden. Naast de offline elementen, above en below the line, zijn er veel online mogeli...
Er wordt veel geld en tijd besteed aan het ontwikkelen van content en het verspreiden van die content. Als het goed gebeurt is de basis voor deze contentstrategie de marketingstrategie. (meer…)...
Wie gebruikt er geen sociale media in de (cross) marketing strategie? We zien het vaak. In veel marketingplannen wordt eigenlijk vanzelfsprekend sociale media geïntegreerd. De auteurs van deze plannen staan ni...
Een email stuur je en wordt in verschillende email-programma’s door de ontvanger ontvangen. Onder de vele emails die iemand ontvangt is het voor de zender belangrijk dat hij de aandacht trekt. De email moet gel...
Een email stuur je en wordt in verschillende email-programma’s door de ontvanger ontvangen. Onder de vele e-mails die iemand ontvangt is het voor de zender belangrijk dat hij de aandacht trekt. De email moet ge...