Leestijd: ca. 1 minuten

Sinds enkele maanden houden we vanuit Bijgespijkerd een Contentdatabase vol whitepapers en onderzoeken bij op Facebook. Deze database wordt voor jullie als lezers beschikbaar gesteld, als je onze Facebookpagina ‘leuk’ vindt (‘liked’). Vandaag voegen we weer 2 nieuwe recente onderzoeken toe aan de database:

Social Media Influencers 2010: Een onderzoek van Fresh Networks naar de rol en het achterhalen van influencers op sociale media. Onder meer wordt uitvoerig gekeken naar diverse monitoringsystemen die het achterhalen van influencers mogelijk maken.

CCO’s en online reputatieschade: Een onderzoek van SpencerStuart en Weber Shandwick over de manier waarop de gemiddelde  CCO (chief Communication Officer) op dit moment met online reputatie problemen om gaat.

Beide onderzoeken zijn te zien op onze FacebookContentdatase. Zie je niks….? Dan moet je nog even op ‘vind ik leuk’ drukken.

Over de auteur

Sjef is social media strateeg. Hij is Commercieel Directeur en DGA bij DailyDialogues en is oprichter van Bijgespijkerd.

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.