Leestijd: ca. 3 minuten

Een aantal maanden terug kondigde we al aan dat er bij Bijgespijkerd een en ander gaat veranderen. Deze veranderingen hebben ons langer bezig gehouden dan we vooraf hadden gedacht. De voornaamste reden hiervoor is dat we het natuurlijk goed willen doen en goed willen blijven doen. Geen half werk dus! Met het blog willen we in 2011 een professionaliseringslag  gaan slaan, hetgeen ook noodzaak wordt door de enorm snel gegroeide bezoekersaantallen vanaf de zomer. Bij deze een korte update:

  • Bijgespijkerd is sinds eind november in handen van mijzelf (als oprichter) en de nieuwe vennoten Bram Koster, Peter van Loevezijn en Maurice Beerthuyzen. Samen vormen we het redacteurschap. Kortom, meer handjes kunnen meer werk verrichten.
  • Bram Koster gaat vanaf januari 2011 het hoofdredacteurschap op zich nemen, waarbij hij met name verantwoordelijk wordt voor het online zetten van artikelen. Tevens zal hij controleren op kwaliteit en voldoende verspreiding.
  • De ‘verbouwing’ van Bijgespijkerd tot een meer sociaal platform is nog altijd in volle gang met Componence. Ook hier geldt: we willen het goed doen en dat kost tijd.
  • We hebben besloten terug te keren naar de kern aan meest fanatieke bloggers. Deze strategische keuze houdt in dat bloggers die nauwelijks schrijven niet langer deel uitmaken van de ‘harde kern’ van Bijgespijkerd.

Tevens zijn afgelopen week weer 2 nieuwe bloggers gestart, die weldra hun opwachting zullen maken:

Kristian is eigenaar van 48Street, specialist in zoekmachine optimalisatie en helpt bedrijven meer  rendement te realiseren uit websites en online activiteiten.

Inge werkt bij reclamebureau Living the Brand in Amsterdam en is verantwoordelijk voor new business. Daarnaast denkt Inge mee in concept en (crossmediale) strategie. Inge bezit een brede werkervaring in marketing en communicatie. Met enthousiasme en passie zetten Inge en het LTB team zich in voor het vinden van de juiste oplossing voor elk communicatievraagstuk.

Succes aan de nieuwe bloggers!

Over de auteur

Sjef is social media strateeg. Hij is Commercieel Directeur en DGA bij DailyDialogues en is oprichter van Bijgespijkerd.

2 reacties

  1. Natalie Vijlbrief

    Kristians eerste artikel zag er goed uit! Ik kijk dan ook met interesse uit naar Inge’s eerste artikel!

    Beantwoorden

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.