Leestijd: ca. 2 minuten

Bijgespijkerd is weer volop in beweging na de zomermaanden. En met die beweging komen ook nieuwe bloggers. Een tijdje terug stond er op Bijgespijkerd een blogpost over de Twitteraccount @KLMfan, die niet opgericht bleek te zijn door de KLM zelf, maar door een ‘gewone consument’. Deze ‘gewone consument’ (Tim) leek ons een prima aanvulling op dit blog en is dus vanaf nu officieel onze nieuwste blogger. Succes Tim! Hieronder een korte intro:


Tim van Waard

Tim van Waard (1982) heeft zich sinds vele jaren gespecialiseerd in online communicatie. Gefascineerd door de mogelijkheden die het web biedt om mensen in contact te komen, ‘besteedde hij jaren aan community-buildiing op diverse websites, onder andere de award-winnende website www.trance.nu. Na zijn studie werkte hij onder andere in de online sales in de muziekindustrie om zich vervolgens te nestelen bij een online internetbureau waar hij zich veel bezig houdt met online communicatie en social media (en combinaties daarvan). Hij is sinds jaren gedetacheerd bij verschillende opdrachtgevers. Je kunt hem ook vinden op Twitter, of volg zijn goedlopende KLM Fan Twitter.

Over de auteur

Sjef is social media strateeg. Hij is Commercieel Directeur en DGA bij DailyDialogues en is oprichter van Bijgespijkerd.

2 reacties

  1. Coen Jacobs

    Welkom bij de groep Tim! Denk dat jij één van de voorbeelden bent in Nederland hoe je Twitter goed gebruikt met een creatief idee en zonder jouw persoonlijke naam te gebruiken.

    Ga je nog wat specifieks schrijven over @KLMfan?

    Beantwoorden

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.