Leestijd: ca. 2 minuten

Marketing is in beweging. We begeven ons in een squeeze tussen offline en online. De wereld is in beweging en ook onze klant. Dat vraagt van marketing- en communicatieprofessionals inzicht in die veranderingen en ontwikkelingen. We nodigen je uit voor Digital Marketing in 1 Day. Met dit jaar de beste bezetting van de afgelopen jaren.

Keynotes als Jonathan MacDonald, een inspirator die onder andere werkt voor Apple en Google, Mike Lewis, in 6 stappen een succesvolle sociale strategie zoals Socionomics, Jordi van de Bovenkamp, de beste twitteraar van Nederland. Zij inspireren, geven een nieuw idee.

Cases van onder andere KPN Hi, Aviko Potatoes, Interpolis, Drukwerkdeal.nl, Imtech, Rabobank en Alliander. Door deze cases wordt een beeld van de mogelijkheden geschetst die toegepast kunnen worden door jezelf. Praktijk, maar ook toepassingen, handvatten en tips.

Round Table sessies met onder andere Henkjan Smits. Praat met hem over jouw Business X-Factor.

Een speciale en bijzondere Powersessie Wargaming, om te kijken waar nieuwe verdien- en businessmodellen mogelijk zijn.

Kortom, een goed programma waar je voor je eigen wensen veel kunt halen.

Na afloop krijg je toegang tot een digitale toolkit met actuele onderzoeken en materiaal van de sprekers. Ook ontvang je GRATIS het boek Best of Global Digital Marketing. Een boek vol met internationale cases.

BOD story book

Als hoofdredacteur van Bijgespijkerd mag ik je een korting geven van EUR50. Schrijf je in op www.digitalmarketingin1day.nl met code RMEDIM14 en ik zie je graag komende donderdag 20 november. Spant! Bussum.

 

Ment Kuiper

Over de auteur

Redactie Bijgespijkerd