Leestijd: ca. 2 minuten

bloggers gezochtZoals jullie als Bijgespijkerd lezers wellicht gemerkt hebben leeft ons blog momenteel behoorlijk binnen de Marcom wereld. Bijgespijkerd trekt steeds meer RSS lezers, bezoekers en media-aandacht. Dat is enorm goed nieuws voor ons en onze bloggers! Om deze vooruitgang door te kunnen zetten zijn we dan ook op zoek naar nieuw talent om ons team te versterken. Lijkt het je wat te schrijven voor een groeiend publiek bij een van de snelst groeiende Marcomblogs in Nederland, laat hieronder dan je reactie achter, of mail naar sjef[at]bijgespijkerd[dot]nl.

Als schrijver van Bijgespijkerd is het belangrijk dat je:

  • Een passie hebt voor Online marketing / Nieuwe media.
  • In staat bent je kennis en passie om te zetten naar praktische doch onderbouwde artikelen.
  • Gaat voor kwaliteit, dus niet enkel nieuwtjes of gadgets.
  • In staat bent het publiek daadwerkelijk ‘bij te spijkeren’ in online marketing.

Lijkt dit je wat, of ken je iemand die wellicht geïnteresseerd is, laat het ons weten!

Bedankt & Groet,

Sjef & Vincent

Over de auteur

Sjef is social media strateeg. Hij is Commercieel Directeur en DGA bij DailyDialogues en is oprichter van Bijgespijkerd.

5 reacties

  1. Bobby Verlaan

    Hi Sjef & Vincent,

    Ik heb interesse om te bloggen op bijgespijkerd. Ik heb qua studie dezelfde achtergrond als Dirk en ben erg veel bezig met de implicaties en impact van new media op cultuur en welke nieuwe mogelijkheden dit geeft voor organisaties.

    Zullen we afspreken om te kijken of we een fit hebben?

    Met vriendelijke groet,

    Bobby Verlaan

    Bluesign ICT & Media Services

    Mob: 06 33 31 77 68
    Web: http://www.bluesign.nl

    LinkedIn: http://www.linkedin.com/in/bobbyverlaan
    Twitter: http://twitter.com/bobbyverlaan

    Beantwoorden
  2. Robbert

    Nee ik ga me niet opgeven als blogger, ben meer een informatieman 😉 (maar al sinds eind jaren 90 met online) maar wil toch graag een tip geven.

    Ik vind dit echt een topsite, goede artikelen en erg veelzijdig. Kijkend naar mijn eigen behoefte ben ik op zoek naar blogs/artikelen van mensen die vanuit een “eindgebruiker” opereren en spreken.

    Ok er zijn heel veel adviserende clubs, consultants, gurus (oh nee dat mocht niet) die kunnen vertellen over wat er allemaal mogelijk is. Maar het mist aan artikelen die gaan over concrete behoeftes van organisaties omgezet in een strategie op het gebied van internet en social media…..eventueel een best practice of praktijkvoorbeeld. Een goed voorbeeld was laatst het artikel over Social Media en CRM…..ja leuk maar de concrete link (mate van inzetbaarheid) ontbrak en dat is jammer.

    Meer mensen als bijvoorbeeld Maurice Beerthuyzen bijvoorbeeld, hij liet het gisteren nog een keer zien. Volgens mij moet je van dat soort mensen zover kunnen krijgen, zeker nu bijgespijkerd echt bij de “grote jongens” begint te horen!

    Voor de rest succes met de zoektocht!

    Beantwoorden
  3. Sjef Kerkhofs

    @Robbert Bedankt voor je tip Robert, goed punt! We proberen zoveel mogelijk mensen uit de praktijk te halen, ik hoop dat dit gaat lukken.

    Dank ook voor je positieve bijdrage aan het blog de laatste maanden!

    Beantwoorden
  4. Letty

    Ho Sjef, Overigens ben ik zeker wel geinteresseerd om hier te mogen schrijven.

    Hoe ik schrijf is te zien op mijn blog. Met een universitaire achtergrond in sociale en culturele antropologie, 10 jaar ervaring in de internetbranche en een passie voor sociale media zou ik wel eens een verrijking voor jullie blogteam kunnen zijn.

    Groet,
    Letty

    Beantwoorden

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.