Leestijd: ca. 2 minuten

Ook deze vrijdag weer een BijgespijkerdTV-video voor in de lunchpauze of voor de weekend-bookmarks. En omdat we al genoeg te stellen hebben met het weer buiten, houden we het luchtig: een klassieker van Seth Godin.

Ik moet eerlijk bekennen: ik ben geen fan van Seth. Ik vind z’n boeken drammerig en hij annexeert net iets te vaak bestaande trends door z’n eigen naampje eraan te geven en als iets nieuws te verkopen. (Tribes, Crowds? Potatoes, potatoes! En een Wikipedia-kloon bouwen en de pagina’s dan “Lenses” noemen? Pffff.)

Maar één ding moet ik hem nageven: hij kan presenteren.

In deze presentatie tijdens GEL 2006 (!!!) verwondert hij zich over de vele manier waarop “wij marketeers” vreemde, niet kloppende -of zoals hij het zelf noemt: “broken”- producten en gebruikerservaringen creëren voor onze klanten. Mooie verwondering, flitsend en met humor gebracht.

Zelfs als je zijn verhaal al kent, zul je een (glim)lach hier en daar niet kunnen onderdrukken. En da’s meer dan je krijgt als je naar buiten kijkt…

Over de auteur

Bram Koster

Doet dingen bij @marketingfacts en @onlinetuesday. Zoekt antwoord op de vraag: heeft het leven eigenlijk nog wel onzin?

één antwoord

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.