Leestijd: ca. 1 minuten

Dé trends voor 2010?  Crossmedia anders dan online media? Meer SEO? Nog meer sociale media of vervuilt dit in 2010? Conversiegerichtheid? Harde afrekenmodellen voor displayadds? Gaat mobiele marketing de lucht in? Augmented reality breekt door? Het einde van Twitter? Serieuze geobased toepassingen?

Lenneke (AtMost.TV en voorheen werkend voor RTL Nederland) vraagt naar “dé internettrend voor 2010” tijdens de IAB-IPAN-EMMA & Online Tuesday borrel van 12 januari 2010 in Hotel Arena te Amsterdam.

Onderstaande video is per direct ook toegankelijk via mobiel. Vimeo ondersteunt deze optie per 13 januari 2010.

Lenneke (AtMost.TV) vraagt naar dé internettrend voor 2010 tijdens de IAB-IPAN-EMMA & Online Tuesday borrel (deel 1 van 2) from AtMosttv

Over de auteur

Coen Jacobs

Coen is een creatief web- ontwikkelaar die zich vooral richt op WordPress ontwikkeling. Diteza is reeds zijn tweede zelfstandige onderneming.

4 reacties

  1. Danny Verhoeven

    Haha, veel verschillende opvattingen over wat HET gaat worden. Welke conclusie kan je hieruit trekken?

    Dat internet zoveel mogelijkheden heeft dat het belangrijk is om te focussen op datgene waar jij je winst uit kan halen.

    Beantwoorden
  2. Sjef Kerkhofs

    Leuk filmpje, maar wat staat er veel lulkoek tussen zeg 😉 Volgens mij hebben de meeste al wat teveel drankjes op!

    Die gast die over de verharding (het zakelijker worden) van de internetwereld spreekt en die aangeeft dat dit een belangrijke volwassenheid stap is van internetmarketing, die heeft het goed begrepen. Internet (en ook social) worden meer en meer een volwassen marketingcommunicatiekanaal. De rest gaat toch veelal weer uit van incrowdtrends (niet allemaal natuurlijk). De grote lijn is VEEL interessanter dan het benoemen van de zoveelste hypetrend.

    Beantwoorden

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.