Leestijd: ca. 1 minuten

Vanaf vandaag hebben we er op Bijgespijkerd weer een nieuwe blogger bij. Het is alweer blogger nummer 24 die zijn bijdrage gaat leveren aan ons weblog. Ook het ‘grootbedrijf’ is vanaf heden niet meer afwezig op Bijgespijkerd, want we hebben Maurice Beerthuyzen van Interpolis weten te overtuigen.

Bij deze Maurice even kort voorgesteld:


Maurice Beerthuyzen

Maurice is als Strategisch Marketeer nieuwe media werkzaam bij Interpolis. Als een ware duizendpoot is hij bij veel, zo niet alle internetprojecten binnen dit bedrijf betrokken. Continu worden websiteprestaties gemeten, geëvalueerd en bijgestuurd. Maurice houdt zich bij Interpolis bezig met strategie- en beleidsvorming op het gebied van internet, maar adviseert ook op het gebied van user experience,usability en interaction-design. Hij probeert daarnaast Interpolis aan de online klantinteractie te krijgen. Maurice is ook te volgen via Twitter en LinkendIn .

Over de auteur

Sjef is social media strateeg. Hij is Commercieel Directeur en DGA bij DailyDialogues en is oprichter van Bijgespijkerd.

2 reacties

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.