Leestijd: ca. 2 minuten

Avinash Kaushik

Over iets minder dan een maand is het weer zover: het jaarlijkse Webanalytics congres 2012. Dit evenement wordt op 14 en 15 maart gehouden in Utrecht. Dankzij MeasureWorks komt de professor onder de webanalisten: Avinash Kaushik. Wat kunnen we van zijn presentatie verwachten?
Kaushik zal in 90 minuten zijn visie geven op het halen van actiegerichte inzichten uit jouw online marketing activiteiten. Dan kun je bijvoorbeeld denken aan het in kaart brengen van ‘funnels’ op jouw website. Ik ben zeer benieuwd naar de altijd uitgesproken visie van Kaushik hierover!

 

Meet je sociale media activiteiten

Daarnaast ben ik zeer benieuwd naar de presentatie van Matthew Niederberger. Ik vind namelijk dat ‘user experience’ niet de aandacht krijgt die het verdient. Matthew is een absolute specialist in dit vakgebied. In deze presentatie zal hij ingaan op het meetbaar maken van sociale media activiteiten. Want het doormeten van je sociale media inspanningen is stap 1. Vervolgens wil je er ook actiegerichte inzichten uit halen, om zo een relatie met je Facebook of Twitter volger te kunnen opbouwen.

 

Kortom

Indien je meer wilt weten over het meetbaar maken en actiegerichte inzichten halen uit je online marketing activiteiten, is het zeer de moeite waard om naar Utrecht te komen. Avinash Kaushik zal namelijk niet ieder jaar een presentatie geven tijdens het Webanalytics congres!

Dit blog is een bijdrage van Gerard Rathenau van PauwR Internetmarketing die voor Bijgespijkerd verslag zal doen van het Webanalytics Congres op 14 en 15 maart 2012 in Utrecht.

Over de auteur

Pieter Voogt is eigenaar van PauwR Internetmarketing, bureau voor o.a. Zoekmachinemarketing, Webanalytics en Social Media Marketing.

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.