Leestijd: ca. 2 minuten

Wie tegenwoordig Online marketing en Nieuwe media zegt, zegt automatisch ook Social media. Ondanks de enorme groei is er bij bedrijven in Nederland nog relatief weinig bekend over Social media. Wat is het…wat kunnen we er mee…wat voor effect heeft het….wat is de ROI? Allemaal vragen die ik tijdens mijn dagelijke werkzaamheden regelmatig krijg.

Het aantal mensen dat met elkaar online direct en indirect in dialoog is, groeit dagelijks. De kans is groot dat er op het internet gesproken wordt over jouw merk/product. De klant staat centraal, heeft een mening en heeft wensen. Hoe ga je hier mee om? Hoe ga je aan de gang met sociale netwerken? Hoe integreer je  social media activiteiten in uw online strategie?

Om het bedrijfsleven een antwoord te kunnen geven op deze vragen wordt in Utrecht op 26 februari het Social Media Congres gehouden. Na het bezoeken van dit congres ben je als communicatie- of marketingspecialist volledig op de hoogte van wat er gebeurt rondom social media, waar het naar toe groeit en welke acties je kunt nemen voor het beste rendement.

De dag begint al om 09:00 en wordt georganiseerd in het schitterende MediaPlaza in de Jaarbeurs Utrecht. Kosten bedragen € 395,-. Bijgespijkerd zal (wellicht live) ter plekke verslag gaan doen van de gehele dag.

Over de auteur

Sjef is social media strateeg. Hij is Commercieel Directeur en DGA bij DailyDialogues en is oprichter van Bijgespijkerd.

één antwoord

  1. Pieter van Luijt

    Heel toevallig ben ik hier hoogst waarschijnlijk ook aanwezig in verband met mijn afstudeeropdracht.. Dus jullie gaan verslag slaan? Klinkt goed! Zou leuk zijn als je het live voor elkaar krijgt!

    Beantwoorden

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.