Leestijd: ca. 3 minuten

Bijgespijkerd heeft zich weer weten te versterken met enkele klinkende namen. Vandaag melden we met trots dat we weer drie heren mogen toevoegen aan ons team, en zeker niet de minste. Marcel van der Laan was internetmarketeer en webanalist bij Hotel Management Group, en start deze zomer als internetmarketeer bij attractiepark Slagharen. Mark de Bruijn is manager interactieve media bij DplusM, een van de grootste reclamebureaus in Zuid-Oost Nederland. Anne-Jan de Jong tenslotte, is student crossmedia en werd vorige week in 1 klap bekend in de blogwereld door zijn post over de ‘Albert Heijn laagste prijs garantie’, die onder andere op Bijgespijkerd werd besproken door zijn reeds op ons blog actieve naamgenoot Anne-Jan Roeleveld.

Bij deze wil ik de heren verwelkomen, en alvast kort introduceren. We wachten vol verwachting op hun eerste posts


Marcel van der Laan

Marcel is inmiddels een aantal jaar bezig met internet marketing en e-commerce, voornamelijk binnen de hotel- en reisindustrie. Momenteel werkzaam als internet marketeer en web analist bij Hotel Management Group, vanaf deze zomer aan de slag als e-marketing manager bij Attractie en Vakantiepark Slagharen. Marcel is actief op het gebied van web analytics, zoekmachine marketing, social media en het ontwikkelen van internet marketing concepten en strategieën. Vanuit deze deskundigheid deelt hij zijn kennis en interesse en schrijft hij artikelen over het toepassen van praktische oplossingen en opmerkelijke ontwikkelingen. Naast zijn bijdrage aan Bijgespijkerd schrijft hij ook regelmatig artikelen voor zijn eigen website. Je kunt Marcel onder andere vinden op Linkedin en Twitter.


Anne-Jan de Jong

Als student Communication & Multimedia design aan de NHL Hogeschool in Leeuwarden is Anne-Jan zeer (breed) geïnteresseerd in alles wat met internet en televisie te maken heeft. Hij werkt oa. bij Froeks.tv, een friese online jongerenzender, waar hij regelmatig voor de camera staat te presenteren. Tevens heeft hij ruim 4 jaar ervaring als internetondernemer. Anne-Jan maakt actief gebruik van Twitter en blogt regelmatig op zijn eigen weblog. Je kunt Anne-Jan ook volgen op LinkedIn.


Mark de Bruijn

Mark de Bruijn is Manager (Interactieve) Media bij Reclamebureau DplusM. DplusM is een van de grootste en meest toonaangevende bureaus van Zuidoost-Nederland. Mark is als manager verantwoordelijk voor de unit Online & Multimedia en aanspreekpunt voor nieuwe media en digitale marketing. In 2008 volgde hij op de Beeckestijn Business School Utrecht de opleiding Digitale Marketing en daarvoor studeerde hij op HEAO Arnhem en Bedrijfswetenschappen op de Radboud Universiteit te Nijmegen. Bij DplusM adviseert hij over de optimale inzet van internet, mobiel en andere (digitale) media en help klanten om op een effectieve manier in te haken op het veranderende digitale domein van de (nieuwe) consument. Check zijn volledige profiel op Linkedin of volg hem op Twitter.

Over de auteur

Sjef is social media strateeg. Hij is Commercieel Directeur en DGA bij DailyDialogues en is oprichter van Bijgespijkerd.

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.